| کد خبر: 233298 |

◄ اسکله‌های شناور مسافری در بنادر گناوه و دیلم بهره برداری می شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طرح ساخت اسکه شناور مسافری در بندر گناوه ۱۵ مردادماه و شناور مسافری بندر دیلم تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طرح ساخت اسکه شناور مسافری در بندر گناوه ۱۵ مردادماه و شناور مسافری بندر دیلم تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 سیاوش ارجمندزاده اظهار داشت: مدت زمان اجرای این دو طرح پنج ماه و مبلغ اولیه این پیمان نیز ۵۰ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح‌ها شامل عملیات ساخت و نصب اسکله شناور، ساخت پل دسترسی و متعلقات، تسطیح اراضی، استحصال زمین و اجرای سازه حفاظتی است.

ارجمند زاده ادامه داد: ساختمان گارد و سردرب بندر گناوه نیز با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود که تاکنون ۶۰ درصد اعتبار آن جذب شده و پیشرفت فیزیکی آن نیز ۷۱ درصد گزارش شده است.

وی اظهار داشت: این طرح شامل احداث ساختمان به مساحت ۸۰۰ مترمربع در دو طبقه، تکمیل ساختمان گیت ورودی، محوطه سازی اطراف ساختمان گارد با مساحت حدود پنج‌هزار و ۴۰۰ متربع است.

ارجمندزاده ادامه داد: طرح تعمیر اساسی منجر به pm ابنیه بنادر گناوه دیلم و لاور ساحلی نیز از مرداد سال گذشته با ۵۱ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و قرار شده ظرف ۱۸ ماه به اتمام برسد.

وی افزود: این طرح شامل تعمیرات اساسی اداره، برج کنترل و پایانه مسافربری بندر گناوه، تعمیر اساسی نهایی برج کنترل و احداث آسانسور بندر دیلم و همچنین تعمیر اساسی نهایی برج کنترل و احداث آسانسور بندر لاور ساحلی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.