| کد خبر: 256537 |

پیاده روهای اردستان برای عبور عابران، سالمندان و معلولان مناسب سازی می شود

شهردار اردستان گفت: با توجه به فرسودگی سنگفرش ها و ناهمواری مسیر پیاده رو، پیاده روهای اردستان برای عبور عابران، سالمندان و معلولان مناسب سازی می شود.

تین نیوز

شهردار اردستان گفت: با توجه به فرسودگی سنگفرش ها و ناهمواری مسیر پیاده رو، پیاده روهای اردستان برای عبور عابران، سالمندان و معلولان مناسب سازی می شود کار همسان سازی پیاده روهای خیابان های اصلی توسط شهرداری در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز، معین مهدانیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده روها یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بهداشتی در زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته ای دارد.

 

وی افزود: با توجه به فرسودگی سنگفرش ها و ناهمواری مسیر پیاده رو و در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان، کار همسان سازی پیاده رو های خیابان های اصلی به منظور تسهیل در رفت و آمد عابران پیاده، به ویژه تردد سالمندان، کودکان و روشندلان و همچنین زیباسازی منظر شهری، توسط شهرداری اردستان در حال انجام است.

شهردار اردستان با بیان اینکه کیفیت و جذابیت فضاهای عمومی شهری از جمله پیاده روسازی یکی از معیارهای توسعه یافتگی است، افزود: به همین دلیل سنگ فرش های طرح نابینایان جایگزین سنگ فرش های فرسوده خواهد شد، این عملیات در فازهای مختلف تعریف شده که اکنون فاز اول این پروژه در خیابان شهید فائق به متراژ ۲۶۵۰ متر مربع به پایان رسیده است.

مهدانیان هدف از اجرای این پروژه ها را ارتقای کیفیت و مناسب سازی پیاده روهای سطح شهر به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری عنوان کرد و گفت: عملیات تعویض و بهسازی سنگ فرش های پیاده رو میدان نماز تا پمپ بنزین، خیابان قیام، خیابان هلال احمر و خیابان دکتر شریعتی در دستور کار است که بلافاصله انجام می شود.

وی با بیان اینکه کم کاری های دوره های گذشته مدیریت شهری صدمه بزرگی به اعتماد شهروندان وارد کرد و در تلاش هستیم تا با عملکرد درست و تأثیرگذار این مشکل را برطرف کنیم، گفت: اجرای طرح های عمرانی درست و مورد نیاز و کارشناسی شده علاوه بر جبران عقب ماندگی ها، تحول بزرگی در کیفیت خدمات در هسته مرکزی شهرستان اردستان ایجاد خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.