| کد خبر: 171993 |

◄ شفاف‌سازی هزینه تعمیرات مهم‌ترین هدف شرکت «نوین صنعت رجا» است

عضو هیات‌رئیسه شرکت نوین صنعت رجا بابیان این‌که این شرکت می‌تواند از این پس خدمات خود را به سایر شرکت‌های فعال در حمل‌ونقل ریلی ارائه بدهد، گفت: بحث شفاف‌سازی قیمت تمام‌شده هزینه تعمیرات اصلی‌ترین هدف این شرکت است.

تین نیوز

عضو هیات‌رئیسه شرکت نوین صنعت رجا  بابیان این‌که این شرکت می‌تواند از این پس خدمات خود را به سایر شرکت‌های فعال در حمل‌ونقل ریلی ارائه بدهد، گفت: بحث شفاف‌سازی قیمت تمام‌شده هزینه تعمیرات اصلی‌ترین هدف این شرکت است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، فرهمند در مراسم آغاز به کار شرکت نوین صنعت رجا عنوان کرد: امروز شرکت جدیدی از دل رجا برای انجام کارهایی با اهداف بالاتر از آن چیزی که درگذشته در رجا انجام می‌شد، آغاز به کار می‌کند.

وی در ادامه گفت: درگذشته ما در سیستم رجا محدودیت‌هایی داشتیم و شرایط به شکلی بود که باید تنها برای شرکت رجا کار انجام می‌دادیم اما با تشکیل این شرکت هدف‌گذاری ما ورود به بازار تعمیرات ریلی در کشور است.

عضو هیات‌رئیسه شرکت نوین صنعت رجا با بیان این‌که این شرکت در بخش تعمیرات واگن‌های باری، تجهیزات مرتبط با آلات ریلی و در آینده تعمیرات لوکوموتیو فعالیت گسترده‌ای خواهد داشت، عنوان کرد: یکی از اهداف تشکیل این شرکت تخصصی کردن فعالیت‌ها است؛ این فعالیت‌ها تاکنون در شرکت رجا متناسب با نیاز خود شرکت تعریف می‌شد. اما از این پس قرار است، با کسب استانداردهای جهانی خدمات خود را با کیفیت بسیار بالاتر به سایر شرکت‌ها در حمل‌ونقل ریلی ارائه بدهد.

فرهمند با اشاره به این‌که ما به دنبال این هستیم که مشکلات رجا از این شرکت جدا کنیم و بتوانیم با شرایط بسیار مناسب‌تر خدمات را به شرکت رجا و سایر شرکت‌های ریلی ارائه بدهیم، افزود: یکی از اهداف دیگری که به جد آن را دنبال می‌کنیم بحث شفاف‌سازی قیمت تمام‌شده هزینه تعمیرات است که امیدواریم با تاسیس این شرکت خدمات با کیفیت مناسب‌ترو شرایط بهتر به صنعت ریلی کشور ارائه کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.