بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

در ۲ ماهه گذشته بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل
تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل گفت: در ۲ ماهه گذشته بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل در بازدید از مرکز مدیریت راههای استان گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲ میلیون و۹۵۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود در ۲ ماهه گذشته افزایش ۲ درصدی را شاهد هستیم.

نسیمی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۱ میلیون و۴۸۶ هزار و۷۴۰ تردد در مبادی ورودی و ۱ میلیون و۵۱۸ هزار و۵۷۱ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۴ درصدی تردد را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.

وی در ۲ماهه گذشته محور اردبیل آستارا وبالعکس، اردبیل نیر و بالعکس و اردبیل مغان بالعکس را جزوه محورهای پرتردد استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در این مدت ۲ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۲۳۱ تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس،۲میلیون و ۴۰۵ هزار و۵۳۸ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و یک میلیون و ۴۹۵ هزار و ۷۳۹ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

نسیمی در ۲ ماهه گذشته از ثبت یک میلیون و۹۳۲ هزار و۹۵۱ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۸۴ هزار و ۳۱۶ تردد در محور بران-قره آغاج، ۵۶ هزار  تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو و ۶۶ هزار و۳۷۷ تردد نیز در محور جعفرآباد-بیله سوار ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان ۷ درصد از کل تردد استان را شامل می شود، اظهار کرد: میانگین سرعت متوسط استان ۷۷ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.