بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

تکمیل بزرگراه اردبیل - مشکین شهر تا آغاز پروژه بهره برداری از معدن مس

استاندار اردبیل گفت: برخی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در مشکین شهر تکمیل بزرگراه اردبیل - مشکین شهر و بهسازی راه ۵۰ روستا و همچنین آغاز پروژه بهره برداری از معدن مس و رفع مشکلات سیلاب در رودخانه خیاو بوده است.

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: برخی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در مشکین شهر تکمیل بزرگراه اردبیل - مشکین شهر و بهسازی راه ۵۰ روستا و همچنین آغاز پروژه بهره برداری از معدن مس و رفع مشکلات سیلاب در رودخانه خیاو بوده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدحامد عاملی در جمع مردم مشکین شهر اظهار کرد: بزرگراه اردبیل - مشکین شهر به بهره برداری رسید و ۶ کیلومتر از مسیر این شهرستان به سمت اهر سریعا آسفالت ریزی خواهد شد و ادامه مسیر هم در دستور کار خواهد بود.

وی افزود: ۲۷ کیلومتر از جاده مشکین شهر - پارس آباد در سال گذشته مطالعه شد که در سال جاری عملیات اجرایی پروژه مذکور آغاز خواهد شد و همچنین بهسازی راه ۵۰ روستای شهرستان مشکین شهر به پایان رسیده و عملیات اجرایی راه ۴۰ روستای دیگر نیز برنامه ریزی شده است.

استاندار اردبیل گفت: در دولت سیزدهم پس از سال ها به راه های فرعی شهرستان مشکین شهر توجه شد و در کمتر از ۳ سال، بیش از ۷۰ کیلومتر از راه های فرعی این شهرستان آسفالت ریزی شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل عاملی ادامه داد: از سالیان گذشته هنگام وقوع سیلاب ها در رودخانه خیاو، مشکلات عدیده ای در شهرستان مشکین شهر رخ می داد که با انجام اصلاحات لازم، مشکلات مذکور به شکل کامل رفع شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۵ سد معیشتی از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم در شهرستان مشکین شهر به بهره برداری رسید و مخزنی با حجم گنجایش ۵۰۰۰ مترمکعب در ۲ هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید تا شهرستان مشکین شهر در حوزه تأمین آب شرب مشکلی نداشته باشد.

استاندار اردبیل با بیان برخی دیگر از اقدامات شاخص دولت سیزدهم در شهرستان مشکین شهر گفت: معدن مس مشکین شهر آغازگر تحولات بزرگ در این شهرستان خواهد بود و با این معدن استان اردبیل به زمره استان های با قابلیت بهره برداری از معدن مس تبدیل شد.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه آب رسانی شهید سلیم زاده پس از معطلی چندین ساله آغاز شده است و همچنین تکمیل پایاب سد سبلان جزو برنامه های دومین سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بود که با وجود اینکه از نعمت سفر شهید آیت الله رئیسی محروم شدیم، اما قطعا تکمیل این پروژه در سال جاری به صورت ویژه در دستور کار خواهد بود.

عاملی گفت: در سطح شهرستان مشکین شهر ۲هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی با پیشرفت فیزیکی ۴۰درصد در دست اقدام بوده و همچنین تکمیل طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) مشکین شهر نیز به صورت ویژه پیگیری می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.