| کد خبر: 256673 |

۵۰ تن قیر رایگان به اردبیل اختصاص یافت

محبوب حیدری از تخصیص و تحویل۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری بیله سوار جهت آسفالت معابر هدف بازآفرینی شهری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل از تخصیص ۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری بیله سوار جهت آسفالت معابر هدف بازآفرینی شهری و تکمیل و بهره برداری از ۷ کیلومتر باند دوم بیله سوار - گرمی تا پایان سالجاری  خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، در بازدید سید حامد عاملی استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستان های بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن بیله سوار و پروژه های در حال اجرای راه و شهرسازی بیله سوار با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای سایت مسکن شهرستان بیله سوار زمین ۲۴۰ واحدی جانمایی شده که در صورت افزایش متقاضیان، زمین جدیدی جانمایی خواهد شد.

 

وی گفت: ثبت نام ۱۸۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بیله سوار صورت گرفته و ۳۸۳ نفر متقاضی تایید نهایی شده و ۴۰۱ نفر واجد شرایط این طرح شناخته شده و تا به حال ۱۷۴ نفر نیز نسبت به واریز وجه اولیه اقدام نموده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به برنامه ریزی جهت ساخت ۲۴۰ واحد مسکن در شهرستان بیله سوار اشاره کرد و افزود : فونداسیون ۱۰۰ واحد از این طرح اتمام یافته و هم اکنون در مرحله اجرای اسکلت بوده و عملیات اجرایی مابقی واحدها نیز بزودی آغاز خواهد شد.

دبیر شورای مسکن استان گفت : تخصیص و تحویل ۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری جهت آسفالت معابر هدف، جزو برنامه های ما در بحث اجرای بازآفرینی شهری شهرستان بیله سوار می باشد.

وی از تکمیل و بهره برداری ۷ کیلومتر احداث باند دوم محور بیله سوار به گرمی تا پایان فصل کاری سالجاری خبر داد و افزود : با توجه به ۶۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکار پروژه، مقرر گردید با پرداخت ۵ میلیارد تومان بصورت نقدی ادامه عملیات اجرایی را تسریع بخشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.