| کد خبر: 256115 |

امدادرسانی به ۵۶۶ نفر گرفتار شده در برف و کولاک استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۵۶۶ نفر از گرفتار شدگان برف و کولاک شدید در شهرستان سرعین و مشگین شهر، نیر و اردبیل خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۵۶۶ نفر از گرفتار شدگان برف و کولاک شدید در شهرستان سرعین و مشگین شهر، نیر و اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حمید قویدل عصر ۲۶ اردیبهشت با بیان این مطلب اظهار کرد: طبق گزارش دریافتی مردمی مبنی بر وقوع بارش شدید برف و کولاک و مسدود شدن مسیر مناطق عشایر نشین در شهرستان های سرعین، مشگین شهر، نیر و اردبیل ۱۱ تیم عملیاتی (۸ تیم اسکان و تغذیه و ۳ تیم ارزیاب) از شهرستان های مشگین شهر، سرعین، نیر، اردبیل و مرکز استان متشکل از ۲۳ نفر نیروی انسانی و با بکارگیری ۱۱ دستگاه خودروی امدادی به مناطق حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: عشایر مناطق نزدیک به روستای لاطران و اوجور از توابع شهرستان سرعین، قوتورسویی (روستاهای بیبکلو، قوری تاختا، موئیل و دووه بوینی) مشگین شهر، ییلاق مشتقی و روستای مجید آباد شهرستان نیر و حوالی روستای سردابه شهرستان اردبیل درگیر برف کولاک می باشد که در همه مناطق امدادگران در حال امدادرسانی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: قرمز و سفیدپوشان جمعیت هلال احمر در این مناطق ۱۴۲ بسته غذایی ۲۴ ساعته، ۳۵۰۰ قرص نان، ۵۹۶ قوطی کنسرو و ۵ دستگاه چادر امدادی در بین حادثه دیدگان توزیع کرده اند.

قویدل ادامه داد: فرمانداری شهرستان مشگین شهر نیز ۶۹۰ قرص نان، یک گالن نفت و ۶۰ متر نایلون اهدا کرده بود که این اقلام نیز در بین حادثه دیدگان این شهرستان توزیع شد.

وی بیان کرد: تعداد ۲۳ نفر از حادثه دیدگان نیز در توسط تیم های عملیاتی شهرستان های مشگین شهر و سرعین اسکان اضطراری داده شده اند.

وی یادآور شد: همچنین در این عملیات خودروی آرگو نیز از مرکز استان اعزام شده تا در مسیرهای صعب العبور که روند امدادرسانی به مشکل بر می خورد با استفاده از این خودرو اقلام مورد نیاز به حادثه دیدگان ارسال شود.

گفتنی است، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل و معاون امداد و نجات استان به صورت میدانی در محل حادثه حضور یافته و پیگیر روند امدادرسانی هستند.

امدادرسانی در این شهرستان ها همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.