| کد خبر: 245260 |

◄ محور ترانزیتی اردبیل – قفقاز را دریابیم

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در مراسم افتتاح پنج پروژه بزرگراهی در رضی، خواستار تکمیل محور بزرگراهی اردبیل – قفقاز را به عنوان محور ترانزیتی و اقتصادی شد.

تین نیوز
ولی اسماعیلی، رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در مراسم افتتاح پنج پروژه بزرگراهی در رضی، خواستار تکمیل محور بزرگراهی اردبیل – قفقاز را به عنوان محور ترانزیتی و اقتصادی شد.
 
به گزارش تین نیوز، نماینده مردم گرمی و انگوت و رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح پنج پروژه بزرگراهی در رضی گفت: در سطح استان و در بخش توسعه راه‌ها به همت راه و شهرسازی استان اردبیل و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه، حرکت‌ها و اقدامات مناسب و رو به جلویی را شاهد هستیم.

وی افزود: در اکثر مسیرهای توریستی و گردشگری استان ایمنی در تردد و ارتقای سطح جاده‌های مواصلاتی به انجام رسیده که انتظار می‌رود در سال‌جاری مطالبه اصلی مردم این استان در بهره‌مندی از راه آهن و خطوط ریلی نیز به انجام برسد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ضرورت تکمیل محور بزرگراهی اردبیل – قفقاز را به عنوان محور ترانزیتی و اقتصادی یادآور شد و گفت: در منطقه مغان اکثر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی به دلیل تصادفات بالا به جاده مرگ معروف شده که برای کاهش آمار تلفات و تصادفات ضروری است تا ایمن‌سازی و ارتقا سطح جاده‌ها انجام شود.

اسماعیلی افزود: در کنار افتتاح چهار خطه ورودی گرمی، امیدواریم ۱۵ کیلومتر از مسیر باقیمانده امیرکندی تا گرمی نیز آسفالت شده و در کنار آن محور گرمی به بیله‌سوار به طول ۵۰ کیلومتر با سرعت بیشتر به انجام برسد.

وی بیان کرد: مقرر شده تا از منابع مختلف برای تکمیل این محور بزرگراهی تأمین منابع انجام شود که قول مساعد برای تأمین اعتبار از محل تهاتر نفت و توسعه متوازن داده شده است.

اسماعیلی به فعالیت‌های مناسب دولت در یک سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش دولت مردمی و مجلس انقلابی در بحث صیانت از جان مردم و کاهش دغدغه بیماری کرونا، دولت حرکت تحول‌آفرینی را انجام داده که از دید رسانه‌ها به این موضوع کمتر پرداخته شده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس ادامه داد: در کنار جان مردم، تأمین نان مردم نیز از دیگر اولویت‌های دولت سیزدهم است که جراحی اقتصادی نیز در همین راستا در کشور شروع شده است.

وی افزود: در شرایطی که دولت شبانه‌روز تلاش می‌کند، ناامید کردن مردم در حقیقت خیانت به آرمان نظام اسلامی است و هیچکس حق ندارد در پازل دشمن حرکت ناامیدکننده‌ای را انجام دهد.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان شعارهای دولت و وعده‌های داده شده تحقق یافته و مردم طعم رفاه و آسایش بیشتر را بچشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.