| کد خبر: 223342 |

محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، کلیم اله وثوقی صبح دوشنبه در بازدید از عملیات برف روبی محورهای مواصلاتی شهرستان نیر اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای اردبیل - آستارا و خلخال - اسالم هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه نمک پاشی و برف روبی محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران سخت‌کوش انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر اکیپ های راهداری مشغول برف روبی و بازگشائی راه ۱۰۰ روستا در شهرستانهای گرمی، مشکین شهر و خلخال هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در قالب ۸۰ اکیپ در گردنه ها، محورها و راهدارخانه های استان مستقر شده و درح ال خدمات رسانی به مردم استان اردبیل هستند.

وثوقی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در محورهای مواصلاتی مستقر کرده و از ۱۳۳ سامانه هوشمند نظارت و کنترل راه ها نیز استفاده می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند و نیز در سفرهای زمستانی داشتن زنجیرچرخ، لباس گرم و مناسب و سایر تجهیزات ایمنی ضروری توصیه می شود

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.