| کد خبر: 221587 |

۲۰ میلیارد ریال برای بهسازی راه‌های خلخال هزینه می‌شود

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: عملیات اجرایی لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های ارتباطی بین‌شهری این شهرستان آغاز شده و برای اجرای این عملیات ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

تین نیوز

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: عملیات اجرایی لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های ارتباطی بین‌شهری این شهرستان آغاز شده و برای اجرای این عملیات ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، معروف خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات اجریی روکش آسفالت پنج کیلومتر از مسیر باقیمانده  راه خلخال به اسالم و پونل حد فاصل پاسگاه چند منظوره پلیس تا روستای مجره هم‌اکنون در حال اجرا است.

وی از پایان عملیات اجرای روکش آسفالت در مسیر راه ارتباطی قدیم خلخال به گیوی خبرداد و اظهارداشت: روکش آسفالت این مسیر از سال گذشته آغاز شده بود و با اجرای آن در طول مسیر ۱۰.۵ کیلومتر بهسازی جاده در حوزه استحفاظی این شهرستان پایان یافت.

رییس اداره اهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از اجرای عملیات آسفالت پنج کیلومتر از مسیر راه‌های ارتباطی روستایی این شهرستان در پاییز امسال خبر داد و گفت: برای اجرای روکش آسفالت راه‌های ارتباطی منطقه بیش از هزار و ۵۰۰ تن آسفالت بکار رفته است.

او با بیان اینکه تا زمان مساعد بودن شرایط جوی آسفالت مسیرهای خاکی روستایی این شهرستان ادامه خواهد داشت، افزود: آسفالت راه روستاهای گلوجه و یلوجه واقع در بخش مرکزی خلخال نیز در حال اجرا است.

خسروی گفت: عملیات زیرسازی تعدادی از راه‌های ارتباطی روستایی شهرستان از جمله زیر سازی مسیر هشت کیلومتری روستاهای آق‌بلاغ و سوسهاب در حال انجام است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان با استفاده از آسفالت گرم امسال پنج کیلومتر از مسیر راه روستایی واقع در بخش خورش‌رستم خلخال با استفاده از آسفالت سرد زیرپوشش آسفالت قرار گرفت.

او افزود: برای لکه‌گیری مسیرهای برف‌گیر و یخ بسته خلخال در طول فصول سرد امسال بیش از پنج تن آسفالت سرد تهیه شده و در انبار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان جهت استفاده در مواقع مورد نیاز نگهداری می‌شود.

خسروی به درحال اجرا بودن احداث ساختمان پلیس راه و باسکول مسیر ارتباطی خلخال به اسالم و پونل اشاره کرد و گفت: با تکمیل این پروژه‌ها و کنترل بار کامیون‌های حامل بار شن و ماسه به سمت استان گیلان تخریب آسفالت راه‌های منطقه ناشی از حمل اضافه بار توسط کامیون‌های در حال تردد این مسیرها برطرف خواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.