| کد خبر: 217030 |

عملیات اجرایی چهارخطه جاده گرمی – بیله‌سوار آغاز شد

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی گفت: عملیات اجرایی چهارخطه جاده گرمی – بیله‌سوار از خروجی گرمی به سمت بیله‌سوار به طول پنج کیلومتر آغاز شد.

تین نیوز

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی گفت: عملیات اجرایی چهارخطه جاده گرمی – بیله‌سوار از خروجی گرمی به سمت بیله‌سوار به طول پنج کیلومتر آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایرنا، حامد فتوحی روز سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های راه‌سازی گرمی افزود: پروژه مجموع طول این پروژه  ۳۸.۵ کیلومتر است که حدود ۱۵ کیلومتر آن در حوزه شهرستان گرمی قرار دارد و برای اجرای پنج کیلومتر مذکور ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی از تکمیل جاده چهارخطه رضی – امیرکندی در محدوده روستای هفت چشمه با اعتباری بالغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، بهسازی و آسفالت مسیر گرمی – موران به طول ۵.۲ کیلومتر و محدوده روستای پرچین تا سه راهی آزادلو به طول ۱.۲ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال خبر داد.

او اضافه کرد: ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی داش‌دیبی – اومسلان به طول ۹ کیلومتر و احداث پل باکس روستای داش دیبی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی دیزج – غفارکندی به طول ۶ کیلومتر با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ، ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی چنار – خروسلو بطول ۸.۵ کیلومتر با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تکمیل ۴.۵ کیلومتر و احداث  پل دالی ۸ متری قربانلو – جهانگیرلو با هفت میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته انجام شده است.

رییس  اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی ادامه داد: با تلاش پرسنل زحمتکش راه و شهرسازی استان اردبیل سال گذشته همچنین با هزینه بالغ بر ۲۷میلیارد ریال تکمیل بهسازی و آسفالت‌ریزی راه روستایی شکرلو- بابی‌کندی به طول ۳.۵ کیلومتر، وانستانق به طول ۲.۵ کیلومتر  و  جبیلو – عسگرخانلو به طول ۲.۷ کیلومترانجام شد.

وی احداث پل باکس راه روستایی آقامحمدبیگلو – کدخدالو به طول ۲۲ متر و با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، تکمیل ساختمان معلولان گرمی شامل دیوارچینی و پارتیشن‌بندی و همچنین اجرای سقف و ایزوگام با ۶ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال  اعتبار را از دیگر پروژه‌های اجرا شده در شهرستان گرمی ذکر کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.