| کد خبر: 215093 |

پروژه چهارخطه بیله سوار-گرمی در حال اجراست

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار گفت: پروژه چهارخطه بیله سوار- گرمی در محدوده شهرستان بیله سوار درحال اجراست.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار گفت: پروژه چهارخطه بیله سوار- گرمی در محدوده شهرستان بیله سوار درحال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، توحید عالی پور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار با اعلام این مطلب افزود: قطعات بلامعارض در محدوده شهرستان بیله سوار پروژه چهارخطه بیله سوار - گرمی که تحت پیمان موسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا می باشد مشخص و تحویل پیمانکار گردیده و در حال اجراست.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان بیله سوار بعنوان قطب کشاورزی شمالغرب کشور و دروازه ورود به قفقاز محسوب می شود ، نیاز به جاده ای چهارخطه با مشخصات استاندارد دارد که با عنایت مسئولین استانی، شهرستانی و نماینده  مجلس و با پیگیری های مدیرکل راه و شهرسازی استان ، روند اجرایی تسریع یافته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار اظهار داشت: طول مسیر موردپیمان قرارگاه خاتم الانبیا  از سه راه گوگ تپه تا گرمی بطول ۳۸.۵ کیلومتر بوده که ۲۶ کیلومتر تا انتهای پل انجیرلو درحوزه شهرستان بیله سوار بوده و کل مشخصات پروژه شامل ۲،۷۷۰،۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری ، ۱،۲۴۶،۰۰۰ مترمکعب خاکریزی، عملیات فولادی ، عملیات بتن ریزی ، قطعات بتنی پیش ساخته ، زیراساس ، اساس و آسفالت خواهد بود.

عالی پور ادامه داد: تجهیز کارگاه پیمانکار پروژه در محل روستای اکبرداود در حال انجام و کلیه امکانات راهسازی و اسکان کارگاهی در این محل در حال تکمیل می باشد.

وی گفت : هم اکنون خاکبرداری قطعه بلامعارض از سه راه خروسلو به طرف روستای جهانخانملو توسط پیمانکار در حال اجراست و از دستگاههای اجرایی که تاسیسات معارض واقع در سایر قطعات مسیر پروژه دارند می خواهیم تا جهت تسریع درعملیات اجرایی پروژه با همکاری نسبت به رفع آن اقدام کنند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.