| کد خبر: 213337 |

جاده سرعین - پیست آلوارس بهسازی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: جاده سرعین – پیست آلوارس با هدف توسعه گردشگری ارتقاء یافته و مسیر پیست اسکی شماره ۲ آلوارس هم تکمیل می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: جاده سرعین – پیست آلوارس با هدف توسعه گردشگری ارتقاء یافته و مسیر پیست اسکی شماره ۲ آلوارس هم تکمیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محبوب حیدری روز سه شنبه در بازدید از پروژه جاده سرعین به آلوارس افزود: این مسیر در فصول مختلف سال بویژه در روزهای تعطیل با حجم بالای ترافیک مواجه می‌شود لذا ارتقاء مسیر سرعین تا آلوارس به طول ۱۰ کیلومتر به روش تعریض ، بهسازی و بازیافت سرد و تبدیل به راه اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با شروع عملیات اجرایی پروژه ، ۳ کیلومتر آن تا پایان شهریور ماه امسال تکمیل و جهت بهره‌برداری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پیمانکار دیگری مسیر دسترسی به پیست اسکی شماره ۲ آلوارس را در دست اجرا دارد که به رغم شرایط خاص جوی منطقه، عملیات خاکی آن با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در حال اجرا است.

حسن حسن پور فرماندار سرعین هم در این بازدید گفت: جاده سرعین به آلوارس یکی از راه های گردشگری و مهم توریستی استان است و قرار گرفتن ۲ پیست اسکی روی برف در انتهای این مسیر می‌تواند شعار زمستان بیدار در سرعین را به واقعیت تبدیل نماید.

وی افزود: هم اکنون پروژه فعال شده و با وجود محدودیت منابع امید است پروژه در مدت زمان تعیین شده تکمیل شود.

سرعین بعنوان مهمترین منطقه توریستی استان در ۲۷ کیلومتری جنوب غرب اردبیل قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.