| کد خبر: 189624 |

استقرار اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل مستقر شدند.

تین نیوز

 مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات عید فطر و تابستان بیان کرد: برای خدمات‌رسانی به مسافران در تعطیلات پیش رو اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان مستقر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  تسنیم، علی رحمتی اظهار داشت: در حال حاضر 12 مجتمع بین‌راهی در جاده‌های استان اردبیل فعالیت می‌کنند که 34 درخواست دیگر نیز برای راه‌اندازی این مجتمع‌ها در استان ارائه شده که پس از بررسی‌های لازم براساس ضوابط و مقررات در این حوزه تلاش می‌کنیم تا با توسعه این مجتمع‌ها زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافران را در جاده‌ها فراهم آوریم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات عید فطر و تابستان بیان کرد: برای خدمات‌رسانی به مسافران در تعطیلات پیش رو اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان مستقر شده و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم خدمات مناسبی را به مسافران و گردشگران ارائه دهیم.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر در سطح استان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 59 شرکت مسافربری در سطح استان اردبیل فعال بوده که به طور میانگین سالانه بیش از دو میلیون مسافر توسط این شرکت‌ها جابه‌جا می شوند و نقش مهمی در حوزه حمل و نقل مسافر دارند.

رحمتی از کاهش تخلفات و تصادفات در ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد و افزود: براساس آمارهای موجود در سایه ارائه آموزش های مستمر به فعالان در این حوزه کمترین میزان تخلفات و تصادفات جاده ای مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی استان است که تلاش می کنیم با تداوم آموزش ها شاهد استمرار این روند در استان باشیم.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل با اشاره به فعالیت شرکت های حمل و نقل استان در دو ماه نخست امسال بیان کرد: در این مدت 334 هزار و 751 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش 4.2 درصدی روبه‌رو بوده‌ایم.

رحمتی در مورد تعداد سفرها در استان گفت: 45 هزار و 515 سفر در دو ماهه نخست امسال در استان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد سفرها 46 هزار و 662 سفر بوده کاهش 2.46 درصدی را شاهد هستیم.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل از تشدید نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در سایه تداوم و افزایش بازرسی‌ها و نظارت‌ها شاهد افزایش رضایتمندی عمومی از عملکرد این ناوگان و کاهش شکایات مردمی بودیم که تشدید نظارت‌ها در راستای تقویت خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی و جلب رضایت مردمی همچنان در اولویت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.