| کد خبر: 174386 |

◄ وضعیت مناسب و عادی حمل‌ونقل در اردبیل

رفع مشکلات اعلام‌شده کامیون‌داران ازجمله تامین قطعات و لاستیک را که یکی از اولویت‌های مسئولان استانی است به صورت جدی از سوی دادستانی در حال پیگیری است.

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل، گفت: با همکاری و پشتیبانی کامیون‌داران و رانندگان و زحمتکش اردبیل شاهد فعالیت‌های روزمره و متعارف این قشر زحمتکش در سطح استان هستیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، ناصر عتباتی اعلام کرد: با همکاری و پشتیبانی کامیون‌داران و رانندگان زحمتکش اردبیل شاهد فعالیت‌های روزمره و متعارف این قشر زحمتکش در سطح استان هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، افزود: پیرو هماهنگی‌ها و برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولان پایانه‌ها، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، نمایندگان شرکت‌ها، باربری‌ها و مقامات قضایی و اجرایی استان با کم‌ترین میزان مشکلات در سطح استان مواجه هستیم.

وی با تذکر جدی به بعضی از شرکت‌های باربری در خصوص عدم رعایت مقررات اعلام بار به اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید کرد اقدامات بازدارنده لازم را در این خصوص معمول دارند.

دادستان مرکز اردبیل، افزود : رفع مشکلات اعلام‌شده کامیون‌داران ازجمله تامین قطعات و لاستیک را که یکی از اولویت‌های مسئولان استانی است به صورت جدی از سوی دادستانی در حال پیگیری است.

وی افزود: برخی افراد که اقدام به ایجاد اخلال درروند حمل‌ونقل بار و تهدید رانندگان و تخریب وسایل نقلیه آنان اقدام کرده بودند شناسایی و چند نفر دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

عتباتی به دستگیری پنج نفر در شهرستان گرمی و هشت‌نفر در اردبیل اشاره کرد و اقدامات توجیهی و تذکر به این افراد از اولویت‌های مهم دادستانی اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل، در خاتمه ضمن تشکر از همراهی و همکاری رانندگان عزیز و زحمتکش استان اعلام کرد: تامین امنیت جاده‌ها و جابه‌جایی ایمن کالا‌ها از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی بوده و با اخلال‌گران در این عرصه با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.