| کد خبر: 169057 |

◄ افزایش پروازهای فرودگاه اردبیل در تابستان

هفته‌ای 31 پرواز رفت و برگشت در فرودگاه اردبیل انجام می‎شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های اردبیل از افزایش پروازهای فرودگاه اردبیل در روزهای تابستان و آمادگی این فرودگاه برای خدمت‎رسانی به مسافران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‎‌عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سیدفخرالدین هاشمی گفت: با توجه به تعطیلات تابستان و افزایش مسافران شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای روزانه خود را به دو برابر افزایش داده است که علاوه بر صبح در بعدازظهرها نیز انجام می‎دهد.

وی با اشاره به اینکه پروازهای این شرکت هواپیمایی همگی در مسیر پروازی تهران است، گفت: ایران‌ایر نیز هر روز صبح و بعدازظهر در مسیر تهران به برقراری پرواز می‎پردازد. این شرکت همچنین دو پرواز هفتگی در مسیر مشهد دارد که با دو پرواز شرکت هواپیمایی ساها مجموع پروازهای رفت و برگشت هفتگی اردبیل به مشهد به چهار پرواز می‎رسد.

هاشمی با اشاره به اینکه این پروازها بیشتر با هواپیماهای ATR و بویینگ MD انجام می‎شود، گفت: در مجموع اکنون در طول هفته 31 پرواز رفت و برگشت در این فرودگاه انجام می‎شود.

مدیرکل فرودگاه‎های استان اردبیل همچنین در مورد خدمت‎رسانی مطلوب به مسافران در ایام گرم تابستان گفت: به منظور خدمت‎رسانی به مسافران در روزهای تابستان سیستم‎های سرمایشی از نظر فنی چک شده‎اند و به صورت دائم روشن هستند و همچنین دستگاه‎های آبسرد کن نیز سالم و در اختیار مسافران قرار دارند.

وی افزود: سالن جدید ترمینال داخلی فرودگاه اردبیل نیز به پیشرفت فیزیکی حدود 95 درصد رسیده است و امیدواریم که بتوانیم آن را در تابستان امسال افتتاح و خدمات رفاهی بهتری را برای مسافران فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.