| کد خبر: 265046 |

با توافق آنی رو و تین نیوز امکان پذیر شد:

◄ پرداخت عوارض آزادراه ها به روش جدید از بهمن 1402

با توافق آنی رو و تین نیوز برای نخستین بار در کشور پرداخت عوارض آزادراه ها از طریق درگاه پرداخت تعبیه شده در تین نیوز امکان پذیر شد.

تین نیوز

با توافق آنی رو و تین نیوز برای نخستین بار در کشور پرداخت عوارض آزادراه ها از طریق درگاه پرداخت تعبیه شده در تین نیوز امکان پذیر شد.

سامانه خدمات پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی سپندار، که با نام تجاری آنی رو شناخته می شود در توافق با شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل – تین نیوز – در راستای تسهیل، تنوع بخشی و دسترسی کاربران به خدمات پرداخت، امکان جدیدی برای پرداخت عوارض آزادراه ها ایجاد می کند.

با اجرایی شدن توافق مذکور، برای نخستین بار، رانندگان و کاربران آزادراه ها می توانند از طریق درگاه پرداخت تعبیه شده در یک خبرگزاری، نسبت به پرداخت عوارض آزادراهی خود اقدام کنند.

پرداخت عوارض آزادراه ها از طریق درگاه پرداخت آنی رو در تین نیوز به صورت الکترونیک، نه تنها موجب صرفه جویی در وقت و مصرف سوخت می شود بلکه کاهش مشکلات زیست محیطی به ویژه آلودگی هوا در محل ایستگاه عوارضی را نیز به دنبال دارد. کاهش محسوس ترافیک آزاد راه ها، کاهش مشکلات ایمنی و تصادفات در محدوده عوارضی و نیز صرفه جویی در مصرف کاغذ به دلیل انجام تراکنش پرداخت به صورت اینترنتی از دیگر مزایای این خدمات است.

برای پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    خوب عوارض بزرگراهی به هرحال دیر یا زود تسویه میشود و راه گریزی از پرداخت نکردن عوارض بزرگراه وجود ندارد اما درخصوص ایستگاههای عوارضی متروکه که به زباله دان و لانه چرندگان وحیوانات ولگرد وباعث کاهش سرعت کامیونها وسواری ها و همچنان مصرف لنت و سوخت و ترافیک و حتی برخورد با باجه های بتنی متروکه وجود دارد نسبت به جمع آوری آن همه بتون وآجر و سیمان رها شده اقدام کنند باجه متروکه نطنز کاشان که هرگز افتتاح نشد بدمنظر ودست انداز مشکلات تصادفی ایجاد میکند