| کد خبر: 251791 |

در نخستین دقایق بامداد امروز انجام شد

دستور وزیر راه و شهرسازی برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان خوی

وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت زلزله خوی ، دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت زلزله خوی ، دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،مهرداد بذرپاش  شامگاه روز گذشته ساعتی پس از وقوع  زلزله ۵.۹ ریشتری خوی ، در تماس تلفنی با  حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی  استان آذربایجان غربی، ضمن جویا شدن از آخرین وضعیت موجود در این استان، دستورات لازم برای بسیج تمامی امکانات  به منظور امداد رسانی و کمک به زلزله زدگان را صادر کرد.

 

فرودگاه خوی عملیاتی و آماده پذیرش پروازها شد

بنابر این گزارش در پی وقوع زلزله بلافاصله فرودگاه خوی عملیاتی و آماده پذیرش پروازها شد.

این زمین لرزه در ساعت  ۲۱:۴۴:۴۴ در طول جغرافیایی ۴۴.۹۰، عرض جغرافیایی ۳۸.۵۹ و عمق زمین‌لرزه ۷ کیلومتری و در ۶ کیلومتری خوی رخ داده است.

کانون این زلزله در ۱۱۷ کیلومتری ارومیه و ۱۳۴ کیلومتری شهر تبریز است.

 

باز بودن کلیه راه‌های ارتباطی شهرستان خوی

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی با بررسی‌های فوریِ وضعیتِ محورهای ارتباطی این شهرستان مشخص شد هیچ آسیبی به راه و ابنیه فنی وارد نشده است و مشکلی برای اعزام خودروهای امدادی وجود ندارد.

وی با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای ارتباطی شهرستان خوی اضافه کرد: راهداران در محورها مستقر هستند و تعدادی نیروی کمکی نیز از شهرستان های اطراف برای افزایش اکیپ های برفروبی و نمک پاشی در راستای تسهیل تردد جاده ای اعزام شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    نام آذربایجان غربی که آمد یاد پایانه بار ارومیه میفتیم که بدلیل ناکارآمدی مدیرانجمن صنفی ومدیرپایانه ارومیه پس از سی سال نه حمام دارد نه سرویس بهداشتی وباید دسشویی صحرایی استفاده شود .لازم به ذکراست سرویس بهداشتی درقسمت اداری است ودسترسی رانندگان در شب غیرممکن است.حالا مدیرصنف سابق ارومیه اکنون تشریف آوردن کانون تهران تا رفاه را برای رانندگان کل ایران مهیا کنند.