| کد خبر: 152447 |

برگزاری مانور امداد و نجات جاده‌ای لحظه صفر در آذربایجان غربی

مانور امداد و نجاده جاده‌ای لحظه صفر با هدف ارزیابی عملکرد و سرعت عمل دستگاه‌های متولی امداد و نجات جاده‌ای در۴۰ کیلومتری بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب از سمت ارومیه برگزار شد.

تین نیوز

مانور امداد و نجاده جاده‌ای لحظه صفر با هدف ارزیابی عملکرد و سرعت عمل دستگاه‌های متولی امداد و نجات جاده‌ای در۴۰ کیلومتری بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب از سمت ارومیه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجا مانور امداد و نجادت جاده‌ای لحظه صفر به همت اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و با حضور نیروهای دستگاه‌های متولی امداد و نجات جاده‌ای انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این خصوص گفت: امدادرسانی به هنگام در حوادث جاده ای با توجه به سهم بالای شبکه حمل و نقل جاده‌ای استان در جابه جایی کالا و مسافر، بسیار ضروری است.

ابراهیم مبارک قدم بر اهمیت زمان طلایی  در نجات افراد مصدوم و در معرض خطر تاکید کرد و شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های عمل کننده در امر امدادرسانی،بهبود شرایط امداد و نجات جاده ای، افزایش تعاملات و هماهنگ سازی فعالیتها و برنامه ریزی کارآمد را از نتایج اجرای مانور امدادونجاتجادهایلحظهصفر عنوان کرد.

 وی از اجرای امداد و نجات جاده‌ای لحظه صفر در آذربایجان غربی به صورت منظم و دوره‌ای با هماهنگی مدیریت بحران استان خبر داد و تصریح کرد: ارتقای خدمات امدادرسانی  و کاهش آمار سوانح رانندگی را در کنار بهسازی محورهای ارتباطی استان پیگیر هستیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.