| کد خبر: 81028 |

در آستانه سال نو:

بهسازی و نوسازی فرودگاه رفسنجان ادامه دارد

تین نیوز | مدیر کل فرودگاه های استان از اجرای چندین طرح بهسازی و نوسازی در ادامه طرح تحول در فرودگاه های استان در خصوص ادامه اقدامات زیر ساختی در فرودگاه رفسنجان گفت: برابر برنامه مصوب و با پیگیری این اداره کل ادامه امورات اجرائی مصوب در سالجاری در فرودگاه شمال غرب استان اجرا وادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان کرمان، محمد نخعی از تغییر کلی محوطه سازی با تخریب بستر و نوسازی این محل با سنگ های مرغوب گرانیتی و طرح دار خبر داد و تصریح کرد: به منظور مقاوم سازی وزیبا سازی محل ورودی پایانه فرودگاه رفسنجان بستر قبلی تخریب و بستر جدید با انواع سنگ های گرانیتی نفیس و نقش دار به متراژ 1000متر سنگ کف و 320 متر با اعتباری بالغ بر 1میلیارد ریال  جدول گذاری  مقاوم سازی وزیبا سازی شده است.

نخعی اهتمام ویژه به ایمنی و طرح افزایش ضریب سلامتی پروازی را تایید وتاکید کرد: در راستای طرح افزایش ایمنی وسلامت پروازی تعداد145 منحول به ارزش 240 میلیون ریال تعویض وهمسطح سازی شده است تا ضمن افزایش حفاظت از سامانه های برق سطوح عوامل پروازی ،با همسطح سازی ویژه ،موانع موجود رفع شود.

وی اتمام مرحله اول بهسازی وبازسازی ساختمان اداری به متراژ 230 متر مربع  را تایید واظهار داشت: مرحله دوم این عملیات در قسمت مجاور وبخش دوم این بنای اداری به متراژ 220 متر مربع  با جمع آوری کف اتاق و سالن ها، پله وسرویس ها مجموعا با اعتبار 500میلیون ریال در حال انجام است.

نخعی از بهسازی ایستگاه های کمک ناوبری خبر داد و گفت: بهسازی داخلی و محوطه این مکان ها با جمع آوری کف،دیوار ها ودرب وپنجره ها به متراژ 190 متر مربع داخل و 200متر مربع محوطه سازی با اعتبار 450 میلیون ریال در حال انجام است.

مدیر کل فرودگاه های استان از بازسازی کامل کلیه اماکن بهداشتی این فرودگاه و تجهیز به وسایل ومصالح نوین خبر داد وتصریح کرد: 160 متر مربع اماکن بهداشتی این فرودگاه با طراحی نوین،مصالح مرغوب وتجهیزات مناسب با اعتباری بالغ بر 500میلیون ریال بهسازی شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.