| کد خبر: 64387 |

در مبارزه با تخلفات اقتصادی و قاچاق کالا و ارز هیچ مسامحه‌ای در کار نیست

تین نیوز | معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی بر ضرورت هماهنگی میان این سازمان و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به‌عنوان متولیان کنترل و نظارت بازار کشور تاکید کرد.

علیرضا جمشیدی در اولین جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان که با حضور معاونین و چند تن از مسئولان دو سازمان برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی حوزه‌های مورد توجه و نیاز مردم در بازار اظهار کرد: حوزه فعالیتهای نظارتی باید با قوت و همدلی و همکاری بیشتری در راستای رفع مشکلات مردم انجام شود و در این مسیر می باید تا حصول اثربخشی کامل و احساس آرامش مردم پیش رفت.

وی استفاده از همه امکانات موجود در صلاحیت ها و نگاه پیشگیرانه را محور فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی دانست و گفت: اگر رویکرد پیشگیرانه محور در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد، می توان به نتایج مطلوبی خصوصا در مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز در سطح جامعه دست یافت.

معاون وزیر دادگستری با اشاره به وجود موانع مختلف در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل بازار تصریح کرد: عزم ما در مبارزه با تخلفات بسیار جدی است و در این مسیر هیچگونه مسامحه ای در کار نیست.

جمشیدی با اشاره به برخی از تخلفات سازمان یافته در حوزه قاچاق کالا و ارز خصوصا در حوزه لوازم پزشکی، کالاهای بهداشتی و گوشی های تلفن همراه، تاکید کرد: با وجود اینکه افراد فعال در حوزه قاچاق دارای نفوذ فراوانی هستند اما می توان با همکاری و تعامل سازنده میان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان بصورت شایسته با این پدیده مقابله کرد.

وی تاکید کرد: باید در مقابل جو روانی موجود علیه سازمانهای نظارتی ایستادگی کرد و دستهای آلوده را از اقتصاد کشور کوتاه نمود.

معاون وزیر دادگستری با تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات اقتصادی در سطح کشور اظهار کرد: باید فضا را در بستری منطقی سامان داد تا حمایت و پشتیبانی مردم را بدست آوریم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.