| کد خبر: 262270 |

مدیریت و پرسنل شرکت بتاء مهر تائید عملکرد خود را گرفتند؛

◄ بتاء عنوان شرکت نمونه بندری کشور در سال ۱۴۰۲ را از آن خود کرد

همزمان با هفته جهانی دریانوردی ، با حضور وزیر راه و شهرسازی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به عنوان شرکت نمونه بندری کشور برگزیده شد.

تین نیوز

همزمان با هفته جهانی دریانوردی، با حضور وزیر راه و شهرسازی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به عنوان شرکت نمونه بندری کشور برگزیده شد.

به گزارش تین نیوز ؛ مراسم امسال با شعار  " مارپل در ۵۰ سالگی، تعهد ما ادامه دارد "  چهارم مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در تهران برگزار شد.

در این مراسم مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی قائم مقامی مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه و فواد جلیلیان مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء و مدیران ارشد ارگان های دریایی و فعالان دریایی کشور حضور داشتند.

در مراسم گرامیداشت امسال از  فواد جلیلیان مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، با اهدا لوح تندیس و لوح تقدیر توسط وزیر محترم راه و شهرسازی قدردانی شد.  

در بخشی از متن لوح سپاس که به امضای علی اکبر صفایی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسیده ، خطاب به فواد جلیلیان آمده است:

" ضمن تبریک روز جهانی دریانوردی، با اهدای این لوح از تلاش ها و زحمات ارزشمند شما در جهت حضور مقتدرانه و افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در پهنه دریاها و توسعه دریایی کشورمان، به عنوان شرکت نمونه بندری کشور تقدیر و تشکر می شود. توفیق روز افزون شما را در تداوم این مسیر متعالی و نیل به اهداف اقتصاد دریاپایه کشور از خداوند منان مسئلت می نمایم."

مدیرعامل شرکت بتاء نیز در حاشیه این برنامه درباره این موفقیت گفت: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با انجام بیش از ۵۰ درصد عملیات کالاهای کانتینری در بندر شهید رجایی، یکی از بزرگترین اپراتورهای صنعت دریایی و بندری کشور است که توانسته به این موفقیت دست یابد.

فواد جلیلیان بیان کرد: در دوران سخت تحریم ها این شرکت توانست با سرمایه گذاری های گسترده در زمینه تجهیزات نوین بندری ، ارتقای روز افزون توانمندی نیروی انسانی مجرب و اصول مدیریتی کارآمد ، ترمینال های این شرکت در بندر شهید رجایی را مانا و پویا نگه دارد و جایگاه خوبی برای این مجموعه در بین ترمینال های دیگر از آن خود کند‌.

وی گفت : این شرکت توانسته است در مدت یکسال گذشته با ارتقای نرم های عملیات و افزایش سطح خدمات دهی به مشتریان با توجه به سایز کشتی ها و نوع جرثقیل های این ترمینال، رکوردهای قابل قبولی را از خود برجای بگذارد.

جلیلیان اضافه کرد: شرکت بتاء تلاش کرده با سرمایه گذاری سخت افزاری ، آموزش نیروی انسانی و تهیه و تعمیر قطعات یدکی تجهیزات استراتژیک گام های موفقی در راستای جلب رضایت کارفرما ، خطوط کشتیرانی و انعطاف در ارائه خدمات به ذینفعان بردارد‌.

این افتخار را به مدیران و تمامی همکاران شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء تبریک عرض می نمائیم.

شرکت بتا 4

شرکت بتا

شرکت بتا3

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.