| کد خبر: 256736 |

◄ نامه تشکر احساسی کارکنان شرکت کنترل ترافیک برای مدیر عامل برکنار شده

کارکنان شرکت کنترل ترافیک تهران در نامه ای با ادبیات متفاوت و بسیار پر احساس، از مسعود طبیبی مدیرعامل برکنار شده این شرکت قدردانی کردند.

تین نیوز

کارکنان شرکت کنترل ترافیک تهران در نامه ای با ادبیات متفاوت و بسیار پر احساس، از مسعود طبیبی مدیرعامل برکنار شده این شرکت قدردانی کردند.

به گزارش تین نیوز، در نامه تشکر پرسنل شرکت کنترل ترافیک تهران به مدیرعامل برکنار شده این شرکت از وی به عنوان فردی با کیاستِ والا و درایتِ اعلا یاد شده که در مطالبه گری، پل تعامل ساخته و گُلِ مشاوره و مذاکره را شکوفانده است.

دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل در اینستاگرام ما امکان پذیر است. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

متن کامل این نامه را در ادامه بخوانید:

به نام خداوند قلم و اندیشه

چگونه می توان با زبانِ الکن و قلمِ ناتوان، در وصفِ زحماتِ طاقت فرسا و خدماتِ گرانبهایِ انسانی مشتاق، استادی توانمند در حوزه Its و مسلط علم به ترافیک و مدیری توانمند و دلسوز  که در تاریخ حمل و نقل کلان شهر تهران جاودانه شد، در عمر اندک خدمت خود در کنترل ترافیک تهران، برای هموار ساختنِ مسیرِ بسیار ناهموار و بسی ناگواری که با اختیار کامل و فداکاریِ قابل، تمام رنج ها را به جان خرید تا این مسیرِ پُر از سنگلاخ را برای آسایشِ همکاران خود هموار سازد قلم فرسایی کرد.

خبر مهم امروز را بخوانید؛

 

فوری - نامه مهم ایران خودرو به بورس درباره شایعه توقف تولید

جناب آقای دکتر مسعود طبیبی

به حکم ادب و احترام و به مصداق آیه شریفه

((   من لم یشکرالمخلوق و لم یشکرالخالق    ))

ما نوبه خود وظیفه دانستیم در پاسداشت زحماتِ طاقت فرسا و گرامیداشت ثَمَراتِ پایدار و خدماتِ ماندگارتان، مطالبی را بنگاریم و بدین طریق مراتب سپاس و قدردانی خود را به نمایندگی خانواده  کنترل ترافیک تهران تقدیم کنیم.

شما بزرگوار با کیاستِ والا و درایتِ اعلا، بر همگان ثابت کردید بهترین راهِ مطالبه گری، ساختنِ پُلِ تعامل است و برترین روشِ حق خواهی، شکوفاندنِ گُلِ مشاوره و مذاکره، با زبانِ تعامل و لِسانِ تبادل و از شاهراهِ جستجو و راهِ گفتگو، است

در این راهِ پُر فراز و نشیب، خالقِ ابتکارات زرّین بودید. میراثی ازخود به یادگارگذاشتید که از حاصلِ زحمات و ماحصل خدمات نه تنها در صحیفهِ گیتی و صفحهِ هستی، بلکه در قلب و ذهن و اندیشهِ جامعهِ همکاران کنترل ترافیک فرهیخته و رنج دیده برای همیشه ماندگار خواهد ماند و همواره یادگار، راه تان را با عشق به وَدودِ مهربان و شوقِ محبوبِ سبحان، آغاز نمودید و از ابتدا تا انتهای راه، با دعایِ خِیرِ همکاران کنترل ترافیک، الطاف بیکران الهی شامل حال تان بود.

و توانستید همچون دریا دلان نستوه و دریا پژوهانِ بشکوه، کَشتی پرتلاطم ودر حالِ غرقِ کنترل ترافیک را در دریایِ پریشان از لابه لایِ امواجِ واژگونی و از وَرایِ موج هایِ طوفانی، به سلامت به سواحل ارامش و نشاط برسانید .

مرحبا به متانت و معرفت تان، در طول این چند ماه، نه تنها در راه مطالبه گری، بهترین الگو بودید بلکه با درایتِ بیان و لطافتِ کلام، برترین پاسخگو هم بودید، به راه و رسمِ خدمت، به همکاران تان هم ژرفا بخشیدی و هم به زیبایی معنا کردید، ما نه تنها، قدردانِ زحماتِ طاقت فرسا و خدماتِ گرانبهای تان هستیم و خواهیم بود بلکه برای همیشه در قلب و یاد ما ماندگار خواهید بود.

از درگاهِ آفرینشگرِ حکیم و از درگاه آفریدگارِ رحیم، برای شما که در طول این چندین ماه قدمی برداشته و قلمی لغزانده اید و رنجی را متحمل شده اید سلامتی و تندرستی و طول عمر با عزت و با برکت و توفیقات روز افزون را مسئلت می نمایم.

با تقدیم احترام

خانواده کنترل ترافیک تهران.

شایان ذکر است؛ بحث انحلال و ادغام شرکت کنترل ترافیک تهران در موسسه رایانه شهر مدتی است از سوی شهرداری پیگیری می شود و با برکناری طبیبی و صدور حکم سرپرستی همزمان شرکت کنترل ترافیک تهران و موسسه رایانه شهر برای محمدرضا درخشان، به نظر می رسد این ادغام در حال اجرا شدن است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 4 0

    استاد ITS که به دور از حاشیه و سیاست بازی تنها به فکر کار اجرایی و بهبود کیفیت حمل و نقل و ترافیک شهر بود و در این مدت کوتاه توانایی خود را نشان داد.
    ولی حیف که نخواستند...

  • فراهان 4 0

    سلام و درود بر شما همراهان گرامی و آراسته به اخلاق پاک انسانی و حامی حقیقت و راستی و درستی؛
    اینجانب با خواندن متن سراسر محبت و آکنده از عشق و دوستی و وفای شما عزیزان همراه، احساس غرور کردم! چه غروری بالاتر از اینکه طی این مدت کوتاه همکاری بتوانیم چنین پیوند محکمی با هم پیدا کنیم که اثر آن مطمئنا تا سالها باقی و برای همه ما درس آموز خواهد بود.
    اینجانب در طول این مدت کوتاه همکاری با شما همراهان عزیز و شریف، تنها وظیفه حرفه ای خود را سعی کردم انجام دهم. سخنان و نوشته های گروه های مختلف ذینفع را شنیده و خوانده، و با تکیه بر اصل رعایت حقوق انسانی و پاسداشت حقوق حرفه ای، حق را، در کنار شما همکاران گرانبها بودن، تشخیص دادم بنابراین منتی نیست و آنچه انجام شده، وظیفه اینجانب بوده است. در این چارچوب لازم می دانم تاکید نمایم که اگر حمایت های معاون محترم حمل و نقل و ترافیک شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در کمیسیون عمران و حمل و نقل نبود، شاید این مدت محدود نیز سریعتر به سرانجام فعلی می رسید.
    ما در کنار هم، سعی کردیم یاد بگیریم:
    - دین خود را نسبت به یکدیگر و شرکتی که برای‌ بنیانگذاری آن و ادامه راهش تلاش زیادی شده ، به انجام رسانیم؛
    - کارها را کارشناسی شده پیش بریم نه سفارش شده؛
    - اگر کارآیی مجموعه ای پایین است به مدیریت آن (شامل مدیر عامل و مجموعه هیئت مدیره) نقد داشته باشیم نه اعضای آن؛
    - تعریف صحیحی از مهمترین ماموریت‌های شرکت کنترل ترافیک تهران داشته باشیم تا بر اساس آن هدفگذاری نماییم و ماموریت شرکت را در دسترسی به اهداف ببینیم نه نصب سامانه ها!
    - شهروندان را در عمل، ولی نعمتان خود بدانیم و نه در شعار. شهروندان اتوبوس جدید برایشان مهم نیست، شهروندان بدنبال نظم مناسب در دستیابی به اتوبوس ها و لبخند اتوبوسرانان محترم هنگام سوار شدن به اتوبوس هستند و سامانه های هوشمند در این زمینه مطمئنا" کمک مؤثرتری می توانند داشته باشند؛
    - برای رسیدن به اهداف متعالی، باید کارکنان را در تصمیم گیری ها بیشتر دخالت داد و مبتنی بر خرد جمعی پیش رفت؛
    '- با کمک بازنشستگان و صنعت، دوره های آموزشی برای کارکنان نسل جوان شرکت ایجاد کرد تا قدرت مولد بودن شرکت را افزایش داده و بار مصرفی آن را بکاهیم؛
    '- شرکت‌های فراوان بخش خصوصی را جدی بگیریم و برای آنها رقیب از درون شهرداری ایجاد نکنیم. بخش خصوصی منابع محدود خود را دارد و برای زنده ماندن، نیاز به پرداخت بموقع دارد. الگوی نادرست پرداخت به شرکت‌ها و موسسات وابسته ی شهرداری را نباید به آنها تعمیم داد؛
    - ماموریت اصلی شرکت کنترل ترافیک را فراموش نکنیم و بجای پرداختن و تمرکز بر آن، اسیر زیرساخت ارتباطی فیبر نوری شهرداری ( که سر مالکیت آن دعوا است) نشویم.
    خوشحالم که امروز، مجموعه شرکت در یک پیکر همچون سابق دوباره کنار هم جمع شده اند و روحیه وحدت و همدلی مجددا در شرکت شکل گرفته تا جایی که این نامه سراسر احساس و پر از عشق و امید از سوی مجموعه همکاران عزیزم در شرکت خطاب به این حقیر نگاشته شده است (که البته برای اینجانب مایه افتخار است اما لایق این همه توجه نیستم).
    امیدوارم این همدلی کماکان ادامه یافته و منجر به حفظ و اعتلای شرکت ارزشمندمان شود. شرکتی که نه تنها متعلق به همه ما کارکنان شهرداری تهران بلکه متعلق به همه شهروندان تهرانی است و بهمین دلیل، چشم انتظار روزهای روشن آتی آن هستند.

    با عرض ارادت ویژه به همه شما همکاران گرامی و خانواده محترمتان،
    با عرض ارادت ویژه
    طبیبی ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

  • ناشناس 0 1

    می بینم ترافیک تهران حل شده . حالا این رفت دوباره تهران ترافیک میشه حالا چه کنیم .متاسفم .چخ نامه ای بیشتر نامه فدات شم بود .معلومه خیلی به بچه های ترافیک حال داده بود که همچین نامه سوزناک دادن تازه فکر کنم بابت پیدا کردن کلمات سنگین جهت تنظیم این نامه از حداد عادل کمک گرفتن .مرحوا....