| کد خبر: 255318 |

مستندسازی فرآیندها و مقدمات کسب گواهینامه فرودگاهی فرودگاه مهرآباد

با حضور برخی معاونین و رؤسای ادارات مرتبط، مراحل مستندسازی فرآیندهای کاری در فرودگاه بررسی شد تا نظامنامه بهره برداری از فرودگاه برای کسب گواهینامه فرودگاهی، تکمیل و ارسال شود، در این راستا مستندسازی فرآیندها و مقدمات کسب گواهینامه فرودگاه مهرآباد، وارد مرحله جدید اجرایی شد.

تین نیوز

با حضور برخی معاونان و روسای ادارات مرتبط، مراحل مستندسازی فرآیندهای کاری در فرودگاه بررسی شد تا نظامنامه بهره برداری از فرودگاه برای کسب گواهینامه فرودگاهی، تکمیل و ارسال شود، در این راستا مستندسازی فرآیندها و مقدمات کسب گواهینامه فرودگاه مهرآباد ، وارد مرحله جدید اجرایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران،  در جلسه ای که با حضور ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه مهرآباد و حیدری قائم مقام این فرودگاه و نیز تیم مستندسازی فرودگاه شیراز ، در محل دفتر مدیرکل فرودگاه مهرآباد برگزار شد، ضمن بررسی مستندات موجود در خصوص نحوه تکمیل سایر دستورالعمل های جانبی و نحوه ارسال مدارک برای دفاتر تخصصی ستاد بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است گواهینامه زیرساخت و گواهینامه بهره برداری فرودگاه، از جمله اسناد کاری فرودگاه ها بوده که با ابلاغ مقررات جدید فرودگاهی (PART ADR) و نیز آیین نامه اخیر بهره برداری از فرودگاه ها مصوب هیئت محترم وزیران، الزام گردیده است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد مرادی در ادامه ضمن اشاره به مراحل طی شده، تجارب کاری همکاران در فرودگاه مهرآباد و ممیزی های انجام شده از این فرودگاه طی سال گذشته، زمینه را برای تکمیل مستندات و اخذ گواهینامه را فراهم دانست. از آنجایی که فرودگاه شیراز، در این خصوص اقدامات قابل توجهی انجام داده است، مقرر شد از تجارب و دانش عملی دفتر ایمنی آن فرودگاه استفاده شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.