| کد خبر: 252455 |

درخواست تولیدکنندگان ریلی از رئیس جمهور:

جلوی ظلم به جهادگران عرصه تولید و صنعت کشور را بگیرید

انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی در نامه ای به رئیس جمهوری حمایت از تولیدکنندگان لکوموتیو و صنایع وابسته را درخواست کرد.

تین نیوز

انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی در نامه ای به رئیس جمهوری حمایت از تولیدکنندگان لکوموتیو و صنایع وابسته را درخواست کرد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از این نامه که تاریخ آن مربوط به 18 بهمن ماه است، آمده: از ابتدای دولت سیزدهم همواره مشکل کمبود لکوموتیو به عنوان یکی از دلایل اصلی عدم توسعه حمل و نقل ریلی در کشور مطرح و حول محور آن در جلسات خصوصی، تریبون های عمومی و ... صحبت های زیادی مطرح و در نهایت با بزرگ نمایی این نیاز به 1000 دستگاه لکوموتیو جدید در کوتاه مدت، فاز جدیدی از جریان نیاز به واردات سریع لکوموتیو آغاز شد.

در ادامه این نامه تاکید شده است: این در حالی است که در حال حاضر بیش از 400 دستگاه از مجموع حدود 980 دستگاه لکوموتیو در اختیار راه آهن، به دلیل کمبود منابع مالی و کسری نقدینگی مورد تعمیرات و نگهداری قرار نگرفته و عملا از چرخه بهره برداری خارج شده است...

در بخش دیگری از این نامه آمده است: اخیرا اخباری در مورد امضای قرارداد تامین 200 دستگاه لکوموتیو چینی توسط راه آهن و حدود 200 دستگاه دیگر توسط فعالان حوزه فولاد و معدن، خارج از چارچوب برنامه تدوین شده توسط کمیته لکوموتیو وزارت صمت به گوش می رسد...

در ادامه این نامه خاطرنشان شده است: بدین وسیله از طرف صنعتگران این بخش از حضرتعالی که همواره پرچمدار حمایت از تولید و ساخت داخل و احیای واحدهای صنعتی تولیدی کشور بوده اید، تقاضا داریم جلوی این ظلم آشکار به فرزندان این میهن اسلامی و جهادگران عرصه تولید و صنعت کشور را بگیرید.

تصویر نامه مذکور را در ادامه ببینید.

Snap 2023-02-14 at 16.56.19
نامه تولیدکنندگان ریلی به رئیس جمهور

 

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.