| کد خبر: 252401 |

تهدید با اسلحه و سرقت سوخت کامیون

شماری از رانندگان ناوگان سنگین فعال در بخش حمل و نقل کالا معتقدند شرکت پخش فرآورده های نفتی در مورد تامین سوخت ناوگان عمومی سنگین گرارش های نادرستی ارایه می کند.

تین نیوز

شماری از رانندگان ناوگان سنگین فعال در بخش حمل و نقل کالا معتقدند شرکت پخش فرآورده های نفتی در مورد تامین سوخت ناوگان عمومی سنگین گرارش های نادرستی ارایه می کند.

به گزارش تین نیوز، یکی از این رانندگان برای اثبات این ادعای خود، در شبکه های اجتماعی شرحی از مشکلاتی که در یکی از روزهای بهمن ماه در جاده های سیستان و بلوچستان برایش به وجود آمده است، منتشر کرد.

وی گفت:  به اتفاق یک همکار، یک دستگاه ایکس ری از اصفهان به مقصد میر جاوه بارگیری کردیم. در تاریخ 401/11/11 در نصرت آباد پس از حدود 9 ساعت توقف توانستیم 300 لیتر گازوئیل بزنیم. از نصرت آباد به طرف زاهدان حرکت کردیم.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای  افزود: حدود 30 کیلومتر قبل از زاهدان در یک پارکینگ دارای روشنایی در بین دو جاده متوقف شدیم تا استراحت کنیم.  حدود ساعت 4.48 دقیقه صبح با صدای شلیک گلوله از خواب پریدم، روی تخت خشکم زده بود.

او عنوان کرد: پس از چند دقیقه با خروج دو سواری پژو و پراید، همکارم را در کنار ماشین دیدم، جریان از این قرار بوده که دزد به باک هایمان زده بود و همکارم متوجه شده بود ولی دزدان با شلیک هوایی یک گلوله کلت و تهدید همکارم پس از سرقت یوخت، متواری شدند.

این راننده کامیون خاطرنشان کرد: حالا ما مانده بودیم و دو باک تقریبا خالی.  برای تماس با 110 تلاش کردیم ولی متاسفانه همراه اول در 30 کیلومتری زاهدان آنتن ندارد. با استفاده از یک 20  لیتری گازوئیل که از یک همکار گرفتیم  توانستیم خود را به پلیس راه زاهدان برسانیم.

او گفت: با تماس با 110  و مراجعه ماموران اعزامی، واقعه را گزارش کردیم و بنا شد رونوشت صورت مجلس تهیه شده را در پاسگاه انتظامی سردست تحویل بگیریم که متاسفانه این رونوشت را به ما ندادند.

این راننده افزود:  با آوردن دو 20 لیتری گازوئیل از طرف گمرک میرجاوه و هماهنگی با شرکت نفت و  پمپ بنزین پایانه زاهدان و سوخت گیری توانستیم بار را به مقصد برسانیم.

وی عنوان کرد: در مسیر برگشت در نصرت آباد پس از چند ساعت ماندن در صف گازوئیل و تمام شدن آن تا فردای آن روز منتظر ماندیم.

او گفت: قابل توجه همراه اولی که ادعا پوشش آنتن دهی در جای جای کشور دارد و قابل توجه مسئولان پر مدعای شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی که گزارش خلاف می دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 0

    بخشی از این مشکلات ناشی از قیمت غیرواقعی گازوئیل است

    گازوئیل یک دلاری کمتر از یک صدم در اختیار راننده قرار میگیرد تا به صاحبان کالا خدمات مفتی بدهد.
    اگر گازوئیل به نرخ واقعی لیتری یک دلار عرضه شود بساط مفت بری ، قاچاق ، ارتشا و انعام پمپها جمع میشود.
    لیکن اصحاب زر و زور و تزویر میخواهند از جیب ملت بردارند به خودشان با منت برگردانند.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    در خصوص گازوئیل که از کرمان به بم وریگان وفهرج گازوییل حتی با کارت پس ازیک روز لیتری هزار تومان با ما حساب میکنند جایگاه ریگان به مسجد لیتری هزار تومان حساب میکنه و میگه شماره تعزیرات و ستاد سوخت وفرمانداری همه موجوده رنگ بزن تا جواب بگیری .