| کد خبر: 240227 |

◄ تقدیر از چند راننده پیکسوت استان اصفهان + فیلم و عکس

جمعی از رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالای اصفهان به نمایندگی از دیگر رانندگان این استان، روز 21 بهمن به دیدار 3 پیشکسوت حمل و نقل این استان رفته و با اهدای لوح سپاس از آنان قدردانی کردند.

تین نیوز

جمعی از رانندگان فعال در بخش  حمل و نقل کالای اصفهان به نمایندگی از دیگر رانندگان این استان،  روز 21 بهمن به دیدار 3 پیشکسوت حمل و نقل این استان رفته و با اهدای لوح سپاس از آنان قدردانی کردند.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی در مورد این اقدام توضیح داد: مکان اول، منزل حاج دخیل عباس پیر جمالی یار و رفیق دیرین حاج حسن نبی زاده  بود.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: این دو نفر، خدمتی اساسی به رانندگان استان و کل کشور کرده و بنیانگذار اولین تشکل رانندگان در کل کشور در سال های اولیه انقلاب اسلامی بودند و در اقدامی دیگر نیز برای اجرای بیمه رانندگان بارها از اصفهان به تهران سفر کرده و مشقت ها کشیدند تا توانستند بیمه رانندگان را اجرایی کنند.

1 قدردانی از حاج دخیل عباس پیر جمالی

وی افزود: مکان دوم، منزل حاج صادق سلطانی همکار پیشکسوت و فرزند گرامی ایشان جناب آقای محسن سلطانی بود.

2 قدردانی از حاج صادق سلطانی و آقای محسن سلطانی

شریعتی گفت: حاج صادق سلطانی متولد 1308 با سابقه بیش ۶ دهه فعالیت در حمل و نقل کشور و انسان شریف و وارسته ای است که در زمان صدور فرمان امام برای تخلیه بنادر، برای رساندن کالاهای اساسی به هموطنان این فرمان را لبیک گفت.

او عنوان کرد: حاج صادق سلطانی به همراه دو برادرش چنان در این راه از جان مایه گذاشتند که هفته ای سه سرویس کالاهای اساسی را از بندر به تهران انتقال دادند، انسان مومن و شریفی که در گرمای 50 درجه بندر با زبان روزه به این مرز و بوم خدمت کرده است.

این راننده کامیون خاطرنشان کرد: در این دیدار از همکار عزیزمان جناب آقای محسن سلطانی، فرزند حاج صادق سلطانی که در سال 85  در حال خدمت در حوزه حمل و نقل دچار حادثه و قطع نخاع و ویلچرنشین شد و در حال حاضر با پدر و مادر مسن خود زندگی می کند، نیز قدردانی شد.

شریعتی افزود: این همکار در حال حاضر با یک مستمری یک میلیون و 800  هزار تومانی روزگار می گذراند که این میزان حقوق مایه شرمساری و خجالت برای دست اندر کاران حوزه حمل و نقل است.

او در پایان از تمام رانندگان حق طلب اصفهان و هئیت مدیره انجمن کارگری رانندگان حمل کالای استان اصفهان که در این اقدام خدا پسندانه مشارکت داشتند، تشکر کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    ای کاش انجمن صنفی پیگیر سختی کاروهشت سال سنوات72تا80بود وبعد ازسه سال وعده دادن آنهاراباراهکاری به سرانجام می رساند