| کد خبر: 251999 |

استقبال شرکت فرودگاه‌ ها از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه هوانوردی عمومی

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد شرکت فرودگاه ها از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه هوانوردی عمومی استقبال می کند.

تین نیوز

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد شرکت فرودگاه ها از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه هوانوردی عمومی استقبال می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در راستای توسعه هوانوردی عمومی (ایرتاکسی) از پیشنهاد همه سرمایه گذاران خصوصی در این بخش استقبال می کنیم.

سیدی در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور که در ترمینال یک فرودگاه بین المللی مهرآباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر و بر اساس قانون، هزینه نشست و برخاست پروازها از شرکت های هواپیمایی به صورت ریالی دریافت می شود. همچنین در اعمال تعرفه های فرودگاهی، تخفیفاتی در همه فرودگاه ها غیر از فرودگاه مهرآباد اعمال می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بدهی شرکت های هواپیمایی به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را دو هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شرکت های هواپیمایی تلاش کنند بدهی های خود با شرکت فرودگاه ها تسویه کنند البته ما هم با شرکت ها همکاری می کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: در راستای رونق صنعت حمل و نقل هوایی شرکت ها از تخفیف تعرفه های فرودگاهی طبق ماده 63 قانون وصول درآمدهای عمومی دولت بهره مندند و این موجب می شود فعالیت شرکت های هواپیمایی رونق بگیرد و ما از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ وی درباره توسعه هوانوردی عمومی در کشور گفت: هر شرکت یا فردی که بخواهد ایرتاکسی در کشور راه اندازی کند، شرکت فرودگاه ها همکاری می کند، زیرساخت ها در این باره فراهم شده است و از تقاضاهای سرمایه گذاری در این حوزه حتما استقبال خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.