| کد خبر: 251386 |

برف و بوران و یخ بندان در کیش

مسافران و کیشوندان در نوروز ۱۴۰۲ برای اولین بار در طول تاریخ شاهد برف، بوران و یخ بندان در جزیره کیش خواهند بود.

تین نیوز

مسافران و کیشوندان در نوروز ۱۴۰۲ برای اولین بار در طول تاریخ شاهد برف، بوران و یخ بندان در جزیره کیش خواهند بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فردای کیش، با بهره برداری کامل از مجتمع بزرگ تفریحی و خرید میکامال در کیش، مسافران و کیشوندان قادرند در طول چهارفصل بارش برف، یخبندان و بوران در این جزیره را تجربه کنند.

بر اساس این گزارش، اتاق برف میکامال با مساحت ۱۰۰ مترمربع این امکان را به بازدیدکنندگان خواهد داد تا در این فضا برف را در طول چهار فصل سال تجربه کنند.

این گزارش حاکی از آن است که سالن یخ یا پاتیناژ این مجموعه با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع نیز تا نوروز سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد و مسافران و کیشوندان خواهند توانست از ورزش ها، بازی ها و تفریحات آن استفاده کنند.

مرکز خرید میکامال

براساس این گزارش، میکامال یکی از بزرگترین مراکز خرید و تفریح خاورمیانه است که با مشارکت ۳۰ درصدی بخش خصوصی و ۷۰ درصدی بانک گردشگری آماده بهره برداری شده و در فاز نخست آن هایپرمارکت میتا و برخی فروشگاه ها و برندهای معتبر دنیا کار خود را در آن آغاز کرده اند.

بازدید های اختصاصی خبرنگاران و تحریریه فردای کیش از میکامال حاکی از آن است که نوروز ۱۴۰۲، برای مسافران کیش و کیشوندان با بهره برداری کامل از این مجموعه متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود و آنان قادرند یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین مراکز تفریحی و خرید خاورمیانه را بازدید کرده و ساعاتی را در این مجموعه لوکس در کنار برندهای معتبر دنیا و تفریحات متنوع آن سپری کنند.

تله کابین میکامال کیش

این مجتمع به خط تله کابین نیز مجهز شده و بازدیدکنندگان قادر خواهند بود از اسکله تفریحی با سوار شدن در تله کابین وارد میکامال شده و از امکانات آن بهره برند.

میکامال یکی از شاهکارهای معماری کشور به شمار می آید که در آن هنرمندان بسیاری تلاش کرده اند تا فضایی متفاوت را با خلق آثار هنری برای بازدید و تفریح گردشگران طبقات مختلف آن بوجود آورند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    مخصوص سرمایهداران

  • ناشناس 1 0

    باید اینهایی که این همه سرمایه گذاری می‌کنند وسود می‌برند دولت ازشون بخواد چند تا هواپیما بخرند وبرای رفاه مسافران هواپیماها الان خیلی خطر ناکند که مردم راحت به کیش سفر کنند فقط سودشو می‌برند