| کد خبر: 250069 |

تکمیل زیرساخت های جاده ای کشور بدون وقفه ادامه دارد

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت های جاده ای کشور با وجود محدودیت های بودجه ای و منابع مالی بدون وقفه ادامه دارد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت های جاده ای کشور با وجود محدودیت های بودجه ای و منابع مالی بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز ، مجید صباغ زاده در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در گلستان اظهار کرد: توجه به حوزه حمل و نقل و فعالیت در این حوزه، تاثیر مستقیم و همیشگی بر رشد و توسعه همه جانبه زندگی بخش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حتی سلامت جامعه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه ﺻﻨﻌﺖ ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ، توجه به آن باید بیش از همیشه مورد توجه مسوولان باشد.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در بخش حمل و نقل، جابجایی کالا به خصوص کالاهای اساسی دارای اهمیت بسیار زیادی است که لازمه انجام آن، برخورداری از زیرساخت های کامل برای تردد است.

صباغ زاده یادآور شد: در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۱ برای جلوگیری از انباشت کالا و فاسد شدن آنها، با فرمان حضرت امام (ره)، کامیون داران به سمت بنادر حرکت کرده و اقلام و کالاهای دپو شده را در سراسر کشور توزیع کردند.

وی افزود: از آنجایی که هر کالایی یک وسیله مهم و حیاتی می تواند در زندگی بشر تلقی شود، باید سیستم حمل و نقل فعال باشد تا آن کالا از مبادی ورودی کشور یا از مبادی تولیدی (کارخانجات) در اقصی نقاط کشور تقسیم و به دست مصرف کننده برسد.

وی تصریح کرد: اگر در مجموعه حمل و نقل ، توسعه ای وجود داشته باشد، می توان به توسعه کشور امید داشت، زیرا حمل و نقل لازمه توسعه است.

صباغ زاده در ادامه با اشاره به این که هیچ تجمع و مناسکی به اندازه اربعین و ایام حج، در کل دنیا وجود ندارد، ادامه داد: هدایت و مدیریت چنین برنامه هایی در سایه همکاری، تلاش، ایثار و فداکاری حوزه حمل و نقل با سایر دستگاه ها و ارگان های مسوول مقدور است.

وی بیان کرد: رانندگان در ایام اربعین، برای راحتی، آسایش و آرامش مردم، توانستند بهترین ها را برای زوار امام حسین (ع) رقم بزنند و در کنار آنان، راهداران نیز زیرساخت های مناسب را فراهم کردند که برای انجام چنین عملیات اجرایی، یک سال برنامه ریزی شده بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.