| کد خبر: 250025 |

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مناسبت هفته حمل و نقل

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی هفته حمل و نقل و روز راهدار را تبریک گفت.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی هفته حمل و نقل و روز راهدار را تبریک گفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، در متن تبریک خلیل محبت خواه ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران چنین آمده است: امروزه حمل و نقل نقش مهمی در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد و جزء لاینفکی از زندگی روزمره به شمار می رود و قطعا یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل دستیابی به توسعه همه جانبه و گسترش عدالت اجتماعی نیز محسوب می شود.

در این راستا نبض توسعه اقتصادی در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل می تپد، این قشر برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، همچنین رانندگان در دوران پر افتخار دفاع مقدس، نقش موثری در پشتیبانی داشتند و شهدایی را در این عرصه تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.
 
بی تردید کارآمدی، روز آمدی و توانمندی بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، خدماتی و اجرای طرح های سترگ توسعه و عمرانی در سایر بخش ها و جغرافیایی مرهون پویایی و بالندگی صنعت حمل و نقل است. روز حمل و نقل در تاریخ تحولات تاریخی ما، ایامی سرنوشت سازی بوده و نقشی تعیین کننده در شکل گیری و انسجام شبکه حمل و نقل کشور ایفا کرده است.
 
این روز فرصت مناسبی برای بازنگری نیازها و دشواری های این صنعت راهبردی است. یقینا راهداران خادمانی مجاهد و منشأ خدمات نافعی می باشند و این هفته یادآور مجاهدت ها و رادمردی های این خادمان بی ادعاست که در شرایط سخت در مراقبت و ایمنی مجدانه راه ها با تمام وجود کوشیده اند و این فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات و خدمات راهداران گرانمایه و تقدیر از خانواده های صبور ایشان که با بردباری و شکیبایی زمینه حضور شبانه روزی آنان را در ارائه خدمت به مردم شریف و فهیم ایران اسلامی فراهم می نمایند.
 
اینجانب ضمن تبریک روز ملی حمل و نقل و راهداری به پیشگامان و فعالان این عرصه بسیط و مهم، از زحمات تمامی دست اندرکاران بالاخص همکارانم در ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای , راه آهن , فرودگاه مهرآباد و..... قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای این عزیزان و خانواده های بردبار ایشان سلامتی و موفقیت روز افزون مسئلت می نمایم.
 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.