| کد خبر: 249453 |

برگزاری نشست های تخصصی-آموزشی راهداری زمستانی

نشستهای تخصصی- آموزشی راهداری زمستانی بر اساس آخرین دستاوردها و تکنیکهای روز دنیا در حوزه راهداری و منطبق با تجارب راهداری زمستانی اقلیم های مختلف ایران است.

تین نیوز

نشستهای تخصصی- آموزشی که در حال حاضر به صورت مستمر در سطح معاونان راهداری و روسای ادارات شهرستانها در حال برگزاری است، بر اساس آخرین دستاوردها و تکنیکهای روز دنیا در حوزه راهداری و منطبق با تجارب راهداری زمستانی اقلیم های مختلف ایران است که انتقال درست و به موقع این آموزش ها به لایه های پایین تر اجرایی در استانها و اپراتورها بسیار اهمیت دارد و توان اجرایی مسئولان و دست اندرکاران حوزه راهداری را افزایش می دهد .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رضا اکبری معاون راهداری این سازمان در گردهمایی عملیات راهداری زمستانی معاونان راهداری ادارات کل استانها و روسای ادارات شهرستانهای استانهای آذربایجان شرقی، البرز، تهران، زنجان، قم، قروین، گیلان و مازندران که با حضور مشاور ریاست سازمان در مطالعات راهبردی وجمعی از مدیران کل ستادی برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: تدوین و پیاده سازی برنامه های دقیق خدمات رسانی و اجرای طرحهای راهداری زمستانی از سوی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تمامی استانها مورد تاکید است که این امر به ویژه در استانهای حلقه اول راهداری کشور و در ۱۰ محور شریانی و پرتردد منتهی به تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

اکبری خاطر نشان کرد : علی رغم وجود مشکلات موجود در زمینه کمبود نیرو و مسایل معیشتی راهداران و همچنین مشکلات اعتباری این حوزه، تلاش شبانه روزی همچنان در جهت ارتقای خدمات رسانی به کاربران جاده ها و کسب حداکثری رضایت مردم در اجرای طرحهای راهداری مورد اهتمام است .
اکبری همچنین خاطر نشان کرد : توجه به پیش بینی های هواشناسی، تجهیز و آمادگی ماشین آلات سبک و سنگین راهداری، حضور در جاده ها به ویژه درشبهای بارش در مواقع نارنجی و قرمز، هماهنگی با پلیس راه، همراه داشتن وسایل الزامی برای خدمات رسانی در گشتهای راهداری، لزوم انعکاس فعالیتها و اقدامات راهداران از طریق رسانه های استانی مورد تاکید است .

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل بارش ها و با هدف ارتقای خدمات راهداری در این ایام، تجهیز تیم های راهداری به لوازم مورد نیاز و اضافه کردن کابین به خودروهای راهداری در دستور کار قرار گرفته است .
وی گفت: در این راستا ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها با تدوین و پیاده سازی برنامه های دقیق خدمات خود را به نحو مطلوب و مورد انتظار ارائه کنند و همچنین ضرورت هر چه فعال تر شدن روابط عمومی ادارات راهداری سراسر کشور و انعکاس خدمات راهداری به مردم حایز اهمیت است .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.