| کد خبر: 186110 |

◄ توزیع بیش از 12 هزارحلقه لاستیک دربین رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای

به منظور رفع مشکل رانندگان برنامه ریزی لازم جهت توزیع لاستیک بین رانندگان خودروهای جاده ای صورت گرفته و رانندگان میتوانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه و دریافت معرفی نامه از محل های اعلام شده دریافت کنند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، گفت : به منظور رسیدگی به در خواست و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده ای پیگیری های لازم توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اختصاص لاستیک مورد نیاز به رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای صورت گرفته  تا کنون بیش از 12 هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب در بین رانندگان بخش کالا و مسافر توزیع شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، تیمور باقری گفت: به منظور رفع مشکل رانندگان برنامه ریزی لازم جهت توزیع لاستیک بین رانندگان خودروهای جاده ای صورت گرفته و رانندگان میتوانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه و دریافت معرفی نامه از محل های اعلام شده دریافت کنند.

باقری گفت: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان می توانند بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان جهت دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام کنند. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.