| کد خبر: 248996 |

برگزاری مانور روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی در جاده های جنوب کرمان

مانور روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی با هدف فرهنگ سازی در حوزه رانندگی و کنترل بهتر تردد در جنوب استان کرمان و هشدارهای ایمنی با همکاری دستگاه‌های همکار اجرا شد.

تین نیوز
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: مانور روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی با هدف فرهنگ سازی در حوزه رانندگی و کنترل بهتر تردد در جنوب استان کرمان و هشدارهای ایمنی با همکاری دستگاه های همکار اجرا شد.

به گزارش تین نیوز، مجتبی محمودی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در حاشیه این مانوار، گفت: مانور روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی با هدف فرهنگ سازی در حوزه رانندگی و کنترل بهتر تردد در جنوب استان کرمان و هشدارهای ایمنی با همکاری دستگاه های همکار قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان ، مرکز فوریت های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و هلال احمر در حوزه جاده های جنوب استان کرمان اجرا شد.

مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان افزود: در این مانور ۲۸ اکیپ از مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب استان کرمان در کنار دیگر دستگاه های همکار در محورهای ارتباطی حضور پیدا کردند تا این مانور هشداری و آموزشی را به مدت ۲ روز اجرا کنند .

مجتبی محمودی افزود: امسال برای اولین بار تعدادی از رانندگان خودروهای بین شهری و تاکسی ها هم در این مانور ورود دادیم تا میزان حساسیت نسبت به سلامت همه کاربران جاده ای به ویژه حمل و نقل عمومی را گوشزد و فرهنگ سازی کنیم.

وی با اشاره به رصد الکترونیکی محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان از طریق سامانه های کنترلی در مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد : ازطریق ۲۳ دوربین ثبت تخلفات و ۱۳ سامانه نظارت تصویری محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان مورد رصد الکترونیکی قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری جنوب کرمان محور بهادر آباد _ایرانشهر در شهرستان های جنوبی استان را در ۶ ماهه نخست امسال پر حادثه ترین محور برشمرد و گفت : در کنار دیگر موارد حمل سوخت قاچاق و افاغنه غیر مجاز در این محور را از علت های افزایش تصادفات به ویژه منجر به فوت دانست .

وی افزود: محور جیرفت - کهنوج و محور جیرفت - بافت در رتبه های دوم و سوم پر حادثه رانندگی قرار دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.