| کد خبر: 241420 |

◄ بازدید میدانی مدیرعامل راه‌آهن از خدمات نوروزی در حال ارائه در ایستگاه راه‌آهن مشهد

در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱، دکتر سید میعاد صالحی از ایستگاه راه‌آهن مشهد بازدید نمود و از نزدیک در جریان خدمات نوروزی این ایستگاه قرار گرفت.

تین نیوز

 دکتر سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن در جریان سفر به استان خراسان رضوی، در روز پنجشنبه مورخ ۴ فروردین از ایستگاه راه‌آهن مشهد بازدید به عمل آورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در ایستگاه راه‌آهن مشهد از انبار توشه، مجموعه ساختمانی ۴۲ دستگاه ساختمان راه‌آهن، گار باری، سالن صادرات، یگان پلیس، ساختمان آموزش، انبار سوخت، سوله اداره برق و ساختمان جدید در حال ساخت اداره کل راه آهن خراسان بازدید نمود.

مدیرعامل راه‌آهن در این بازدید، با حضور در مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران، ستاد نوروزی اداره کل راه‌آهن خراسان، مرکز پانل فرماندهی ایستگاه مشهد، مرکز پلیس راه‌آهن خراسان در جریان اقدامات انجام شده در این مراکز قرار گرفت و با مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت و ضمن تبریک سال نو برای کلیه همکاران آرزوی سلامتی و توفیق نمود.

دکتر صالحی همچنین از نمازخانه، ایستگاه فرهنگی قطار، جایگاه موذن، یادمان ۲۴۸ شهید راه‌آهن، بخش بازی‌های کودکان، اورژانس و موزه راه‌آهن در اداره کل راه آهن خراسان بازدید نمود.

 

مدیرعامل راه آهن، پیش از این بازدید، ساعت ۱ بامداد و در بازدیدی جداگانه، از بخشهای سیر و حرکت، کنترل و دپوی تعمیرات لکوموتیو ایستگاه راه آهن مشهد بازدید و با مدیران و کارکنان این بخش‌ها گفتگو نمود.
 
 
 
 
 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    سرکشی دزدانه
    متفاوت از رسیدگی خادمانه به کارکنان است