| کد خبر: 239916 |

◄ مذاکره با چین و روسیه برای ساخت فرودگاه‌های جدید تا ۲۵ سال آینده

با کشورهای چین و روسیه برای ساخت فرودگاه‌های جدید در ایران وارد مذاکره شده‌ایم و پس از مطالعات و مذاکرات مقدماتی، وارد مباحث فنی و تخصصی‌تر می‌شویم.

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اظهار داشت: با کشورهای چین و روسیه برای ساخت فرودگاه‌های جدید در ایران وارد مذاکره شده‌ایم و پس از مطالعات و مذاکرات مقدماتی، وارد مباحث فنی و تخصصی‌تر می‌شویم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سیاوش امیرمکری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیریت، راهبری  53 فرودگاه کشور بر عهده شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران است، اظهار داشت: امروز در تمام فرودگاه‌های کشور، پروژه‌های توسعه‌ای و تجهیز فرودگاه‌ها در راستای افزایش ایمنی پروازها را به اجرا رساندیم که در 7 فرودگاه کشور 12 پروژه خاص و مهم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی درباره مذاکرات با کشورهای چین و روسیه در راستای خرید تجهیزات و سیستم‌های ناوبری و فرودگاهی گفت: با کشورهای چین و روسیه برای ساخت فرودگاه‌های جدید در ایران وارد مذاکره شده‌ایم و پس از مطالعات و مذاکرات مقدماتی، وارد مباحث فنی و تخصصی‌تر می‌شویم.

امیرمکری مبنی بر اینکه بارها اعلام کرده‌اید قصد ساخت فرودگاه‌های جدید را ندارید از این رو به طور مشخص درباره چه موضوعاتی با چین و روسیه مذاکره داشته‌اید، بیان کرد: پروژه‌های ساخت فرودگاه‌های جدید مربوط به 20 تا 25 سال آینده است و ما برای توسعه و ساخت فرودگاه‌های جدید تا 25 سال دیگر با چین و روسیه به مذاکره نشسته‌ایم.

وی افزود: به طور قطع ما در آینده نیاز به فرودگاه‌های جدید و نیاز به فرودگاه‌های بین‌المللی با استانداردهای جهانی داریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 0

    تو و مدیران بی سوادت فن مذاکره بلدید؟