| کد خبر: 237534 |

◄ یادمان زنده یاد مهرداد نیاسری کارشناس زمین شناسی و ژئوتکنیک

مهرداد نیاسری کارشناس زمین شناسی و ژئوتکنیک اداره کل فنی و بررسی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل پس از یک دوره طولانی بیماری درگذشت.

تین نیوز

دکتر مهرداد نیاسری کارشناس زمین شناسی و ژئوتکنیک اداره کل فنی و بررسی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل پس از یک دوره طولانی بیماری درگذشت.

به گزارش تین نیوز، مهرداد نیاسری صبح روز پنج شنبه 4 آذر درگذشت و مراسم خاکسپاری وی فردا جمعه برگزار خواهد شد.

برخی همکاران وی پیام تسلیتی در این زمینه ارسال کرده اند که در ادامه می آید:

شفیعی: با کمال تأسف و تاثر فراوان اطلاع یافتم همکار گرامی اداره کل فنی جناب آقای دکتر مهرداد نیاسری پس از تحمل ماه ها درد و رنج ناشی از بیماری امروز صبح دار فانی را وداع گفته و در جوار رحمت حق مأوی گرفته است.

اینجانب فقدان آن عزیز را به خانواده آن مرحوم و همکاران دفتر فنی و تمام همکاران محترم در شرکت ساخت تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر آرزومندم.

فراهی: فقدان جناب آقای دکتر نیاسری، کارشناس محترم زمین شناسی و ژئوتکنیک اداره کل فنی و بررسی طرح های راه ها را به کلیه همکاران محترم ایشان و خانواده محترم نیاسری تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم که پس از تحمل طولانی بیماری به دیدار حق شتافته علو درجات و برای همکاران محترم و کلیه وابستگان صبر و شکیبایی آرزو دارم. روحش شاد و نامش جاودان

 

 

 

تذکر مهم: از افرادی که مرحوم را می شناختند و از سوابق، خدمات و فعالیت های مرحوم اطلاعاتی دارند، دعوت می کنیم مطالب خود را برای درج در صفحه یادمان زنده یاد مهرداد نیاسری برای ما ارسال کنند.

همچنین چنانچه دوستان و علاقمندان مرحوم مطلب یا یادداشتی در مورد شخصیت وی دارند، لطفا در قسمت کامنت های این صفحه (صفحه یادمان زنده یاد)، نظرات و یادداشت های خود را بنویسند.

ضمنا چنانچه تصاویری از ایشان در دسترس دارید که میتواند در این صفحه منتشر شود، برای ما ارسال نمایید.

با تشکر

آدرس ایمیل تین نیوز (info@tinn.ir)

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد ابراهیم اسماعیلی 0 0

    رحلت دوست و همکار صمیمی جناب اقای دکتر مهرداد نیاسری عمیقا مایه اندوه و تاثر گردید فقدان ان زنده یاد را به خانواده معزا و معزز ان مرحوم تسلیت و تعزیت و صبر و اجر برای بازماندگان از خدای بزرگ مسالت دارم امید است روح از عزیز تازه گذشته مشمول غفران ورحمت واسعه الهی قرار بگیرد اللهم اجعل قبره روضه من ریاض الجنه اللهم عفوک عفوک عفوک اسماعیلی

  • حامد کرمانیون 0 0

    روح دکتر نیاسری عزیز در آرامش و یاد و خاطره شان همیشه در ذهن مان می‌ماند، هر چند که نگاه هایشان دیگر نیست، خداوند به خانواده محترم دکتر نیاسری صبر عطا فرماید