| کد خبر: 217467 |

میزان بارگیری در راه‌آهن اراک ۱۹ درصد افزایش یافت

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: کار بارگیری در ایستگاه‌های تحت پوشش این اداره کل در سال گذشته نسبت به ابتدای فعالیت دولت دوازدهم ۱۹ درصد افزایش یافت.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: کار بارگیری در ایستگاه‌های تحت پوشش این اداره کل در سال گذشته نسبت به ابتدای فعالیت دولت دوازدهم ۱۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا قربانی افزود: یک میلیون و ۹ هزار و ۶۱۶ تن بار سال گذشته در راه‌آهن اراک بارگیری شد که این میزان در ابتدای فعالیت دولت دوازدهم ۸۴۹ هزار و ۲۰۴ تن بوده‌ است.

وی اظهار داشت: ۱۷۸ هزار و ۸۹۰ تن بار سال گذشته در این ناحیه تخلیه شد که نسبت به ابتدای فعالیت دولت دوازدهم  ۲۲ درصد افزایش یافته‌است.

وی اظهار داشت: بار مرز به مرز اداره کل راه‌آهن اراک سال گذشته چهار میلیون و ۳۹۳ هزار و ۹۸۸ تن بود که نسبت به رقم سه میلیون و ۹۹۳ هزار و ۹۵۶ تنی ابتدای فعالیت دولت دوازدهم حدود ۱۰ درصد افزایش یافته‌است.

مدیرکل راه‌آهن اراک خاطرنشان کرد: میزان تن کیلومتر مبداء به مقصد اداره کل راه‌آهن این شهرستان در سال گذشته  ۶۸۷ میلیون و ۷۰۷ هزار تن بود که نسبت به ابتدای فعالیت دولت دوازدهم ۱۶ درصد افزایش یافته‌است.

وی میزان تن کیلومتر مرز به مرز اداره کل راه‌آهن اراک در ابتدای فعالیت دولت دوازدهم را یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون و ۲۲۷ هزار تن عنوان کرد و گفت: این رقم سال گذشته با ۳۸ درصد کاهش به ۸۶۳ میلیون و ۱۴ هزار تن رسید.

مدیرکل راه‌آهن اراک خاطرنشان کرد: ۶۵۹ هزار و ۸۷۹ نفر سال گذشته توسط راه‌آهن این شهرستان به نقاط مختلف کشور جابه جا شده‌است که تعداد این مسافران نسبت به  ابتدای فعالیت دولت دوازدهم ۶۵ درصد افزایش یافته‌ است.

وی تعداد نفر کیلومتر جابه جا شده توسط راه آهن اراک در ابتدای فعالیت دولت دوازدهم را ۲۱۱ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۲۶۲ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد این مسافران با ۱۲۲ درصد افزایش به ۴۶۹ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۷۹۸ نفر در سال گذشته رسیده‌ است.

مدیرکل راه‌آهن اراک افزود: تعمیرات اساسی هفت هزار و ۵۸۱ دستگاه واگن باری از سوی راه‌آهن اراک در دولت دوازدهم انجام شد و این وسایل حمل و نقل ریلی به چرخه فعالیت بازگشتند.

حوزه راه آهن اراک شامل ۴۴۱ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم, مرکزی, لرستان, همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را تحت پوشش دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.