| کد خبر: 210022 |

عملیات ریل گذاری راە آهن همدان بە سنندج آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از آغاز عملیات ریل گذاری راه آهن همدان به سمت سنندج خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه تا پایان امسال به اتمام برسد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از آغاز عملیات ریل گذاری راه آهن همدان به سمت سنندج خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه تا پایان امسال به اتمام برسد.

شهرام ملکی امروز (4 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب اظهار کرد: در شرایطی که وضعیت کرونا بر کشور و استان حاکم است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت (HSE) عملیات اجرایی ریل گذاری مسیر همدان به سنندج فعال شده است.

وی افزود: این پروژه با تأمین اعتبار مناسب در قانون بودجه سال جاری و با پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر استاندار در چند جبهه کاری فعال شده و با عزم و اراده و حمایت‌های دولت، سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی و رفع موانع اجرایی در کمیته مربوطه، این پروژه در سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

ملکی ابراز امیدواری کرد با اعتباری که در سفر سال گذشته و در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان به این پروژه تزریق شد این طرح بسیار مهم و حیاتی تا پایان سال به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: بی گمان آغاز ریل گذاری راه آهن همدان به سمت سنندج در شرایط اقتصادی کنونی نشانه عزم جدی دولت برای توسعه و آبادانی کردستان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.