| کد خبر: 207943 |

جاده های اصفهان کم تردد و خلوت است

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت ورود خودرو به شهرهای این استان مسیرهای ارتباطی اصفهان در روزهای پایانی سال نسبت به سال‌های گذشته کم تردد و خلوت است.

تین نیوز

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت ورود خودرو به شهرهای این استان مسیرهای ارتباطی اصفهان در روزهای پایانی سال نسبت به سال‌های گذشته کم تردد و خلوت است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین پورقیصری با بیان اینکه امسال هموطنان برای پیشگیری از شیوع کرونا باید از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند اظهارداشت: اکنون ترافیک در جاده‌های استان اصفهان خیلی خلوت بوده و این نشان از توجه به توصیه‌ها و هشدارهای مسوولان و کاهش مسافرت‌هاست.

وی ابراز امیدواری کرد که هم‌وطنان و هم‌استانی‌ها همچنان به توصیه‌ها و هشدارهای مسوولان برای کاهش سفرهای غیرضروری ادامه دهند و روند کاهشی ترددهای جاده‌ای در روزهای آینده هم ادامه پیدا کند.

رییس پلیس راه استان اصفهان ضمن توصیه به شهروندان برای خودداری از هر گونه سفر غیرضروری، افزود: با توجه به اینکه سرعت سرایت ویروس کرونا بسیار بالاست از مردم خواهشمندیم، از سفر و ترددهای غیر ضروری خودداری کنند، زیرا همین رفت و آمدها و جا به جایی ها منجر به شیوع کرونا می‌شود.

وی گفت: هم اکنون تیم‌های امدادی با کمک نیروهای پلیس در ورودی های شهرهای استان، در حال تب‌سنجی مسافران و شناسایی افراد مشکوک به کرونا هستند.

سرهنگ پورقیصری خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و احتمال وقوع بارش در اواخر اسفند و اوایل فروردین سال آینده، پلیس راه آمادگی لازم برای مدیریت هرگونه مشکل احتمالی را دارد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.