| کد خبر: 199382 |

◄ اجرای پدافند راهداری زمستانی و پشتیبانی به صورت پهباد در مازندران

اجرای پدافند راهداری زمستانی و پشتیبانی به صورت پهباد، نیز از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار در دست اجرای حوزه راهداری مازندران است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از خرید  18 دستگاه ماشین‌آلات جدید تجهیز شده به چرخه ناوگان راهداری مازندران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، عباسعلی نجفی تاکید کرد: ماشین‌آلات جدید با تخصیص از محل اعتبارات ملی و استانی شامل چهار دستگاه گریدر، پنج دستگاه لودر و 6 دستگاه کامیون ده چرخ، یک دستگاه بیل مکانیکی و 2 دستگاه بیل بکهو به شریان‌های اصلی استان سوادکوه –هراز  –کندوان –کیاسر و محور کوهستانی بلده نور توزیع شد.

 وی با اشاره به اینکه باتوجه به اقدامات یادشده و خرید این تجهیزات، اکنون میزان آمادگی و ارایه خدمات راهداری در محورهای پرتردد و برفگیر به ویژه در محورهای اصلی سوادکوه، هراز، کندوان، کیاسر و محور کوهستانی بلده نور در حد مطلوب است، افزود: به‌منظور تأمین ماشین‌آلات و خرید و تجهیز آنها، اعتبار لازم جذب شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی از سوی این اداراه کل در سراسر استان شامل نوسازی، رنگ‌آمیزی، به‌روزرسانی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی راهدارخانه‌ها انجام شده است.

 نجفی خاطرنشان کرد: همچنین در زمینه البسه راهداری نیز باتوجه به اعتبارات و برنامه پیش‌بینی شده،‌ کلیه راهداران پرتلاش ملبس به لباس و پوشش راهداری شده‌اند.

وی افزود: اجرای پدافند راهداری زمستانی و پشتیبانی به صورت پهباد، نیز از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار در دست اجرای حوزه راهداری مازندران است به گونه‌ای که ایستگاه‌هایی جهت پوشش پهبادها تعبیه شود که در صورت نیاز از امکانات هوانیروز و پتانسیل‌های هوایی نیز در جهت سرعت‌ بخشیدن به خدمات‌رسانی، دریافت اطلاعات و آمار تردد در محورها و گره های ترافیکی و بروز مشکلات احتمالی در راه‌های مواصلاتی، استفاده شود.

نجفی گفت: براساس حجم ترافیک ورودی و خروجی محورهای شریانی و استراتژیک بودن محورها، تداوم روند نوسازی ناوگان راهداری از برنامه‌های این اداره کل است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.