| کد خبر: 192423 |

◄ حفظ حریم راهها صیانت از سرمایه ملی

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: حفظ و نگهداری حریم راه‌ها صیانت از سرمایه ارزشمند ملی است.

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: حفظ و نگهداری حریم راه‌ها صیانت از سرمایه ارزشمند ملی است.

به گزارش‌خبرنگار تین‌نیوز، عبدالله طباطبائی در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان، مدیران شرکت‌ها و انجمن‌های حمل و نقل کالا و مسافر استان حمایت همه جانبه دستگاه قضائی از اقدامات راهداران دیار سبلان در حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را یادآور شد و بر ایمن‌سازی محورها،حذف نقاط حادثه خیز،نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر و رعایت قانون در حفظ حریم راه‌ها تاکید کرد.

وی افزود: حضور مستمر گشت‌های پلیس و راهداری در جاده‌های استان در کنار سایر اقدامات فرهنگ‌سازی رانندگی،هوشمند کردن جاده‌ها و بحث‌های زیرساختی باعث کاهش تلفات و تصادفات خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان این‌که برای رشد و توسعه همه جانبه استان اردبیل همه باید در میدان عمل باهمه توان تلاش کنند افزود: تشکیلات قضائی استان در کنار سایر دستگاه‌ها از سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت می‌کند.

در این دیدار مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل نیز حفظ و نگهداری حریم راه را خط قرمز راهداری دانست و گفت: در سه ماه نخست سال جاری راهداران پرتلاش توانستند از 85 مورد تجاوز به حریم و ساخت و ساز غیرمجاز با قاطعیت جلوگیری کنند.

علی رحمتی فعالیت 146 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در استان را خاطر نشان کرد و گفت: سالانه بیش از 3 میلیون 600 هزارتن کالا و حدود 2 میلیون نفر مسافر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر جابه‌جا می‌شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی و دادستانی اردبیل از اقدامات راهداران تصریح کرد: از 25 نقطه حادثه خیز شناسایی شده در محورهای مواصلاتی استان 8 مورد اصلاح شده، 8 نقطه درحال اقدام است و 9 مورد دیگر نیز پس از ابلاغ اعتبار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.