| کد خبر: 185753 |

◄ سرکشی مداوم به ایستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه بجنورد

آمادگی کامل تمام واحدهای عملیاتی و استقرار بیل مکانیکی از جمله اقدامات انجام شده در فرودگاه بجنورد برای پیشگیری و مقابله با سیل بود.

تین نیوز

آمادگی کامل تمام واحدهای عملیاتی و استقرار بیل مکانیکی از جمله اقدامات انجام شده در فرودگاه بجنورد برای پیشگیری و مقابله با سیل بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سید مهدی رزاز، مدیر فرودگاه بجنورد، با اعلام این خبر عنوان کرد: بلافاصله پس از صدور اطلاعیه هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل، مرخصی مسوولان واحدها لغو شد و در حالت آماده باش کامل درآمدند. هماهنگی برای استقرار یک بیل مکانیکی در فرودگاه انجام شد و تمام وسایل نقلیه و خودروهای امدادی آماده شدند.

رزاز افزود: بررسی و سرکشی مداوم به ایستگاه های کمک ناوبری، آمادگی واحدهای عملیاتی برای پذیرش پروازها و بالگردها، پیش بینی های لازم حفاظتی و امنیتی از سوی سپاه، پلیس و حراست در صورت بروز حوادث احتمالی و بررسی تمام کانال های انتقال آب از جمله اقدامات انجام شده برای پیشگیری از بحران سیل بود.

مدیر فرودگاه بجنورد افزود: برای مقابله با بحران سیل نیز قسمت خروجی کانال انتقال آب لایروبی شدند و تمام کارکنان واحدها در صورت عدم حضور فیزیکی به صورت آنکال پاسخگو شدند تا در صورت نیاز و فراخوان در کمترین زمان ممکن در محل کار خود حضور یابند. ضمن اینکه همکاری لازم با ستاد بحران استان و دستگاه های اجرایی انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.