| کد خبر: 183926 |

47مجتمع بین راهی مسافران در اصفهان

47مجتمع بین راهی به مسافران نوروزی در اصفهان خدمات می دهند.

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: 47 مجتمع بین راهی خدمات عمومی شامل توقفگاه، جایگاه سوخت، رستوران و اتاق استراحت، به مسافران نوروزی در استان خدمات ارائه می کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، محمدعلی صلواتی اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، امسال نیز مانند سال ‌های گذشته مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی استان آماده خدمات ‌دهی به مسافران هستند.

وی افزود: تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای این است که سطح خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری نسبت به گذشته بهبود پیدا کند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان تصریح کرد: چهار مجتمع خدماتی رفاهی جدید در سال جاری راه اندازی و عملیات ساخت پنج مجتمع جدید نیز آغاز شده است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی از شروع به کار کمیته ویژه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان خبر داد و افزود: این کمیته به منظور نظارت بر کیفیت ارائه خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی و سایر مجموعه ها در محورهای مواصلاتی استان به مسافران تشکیل شده است.

صلواتی گفت: در هفته جاری، بازدید و نظارت در مدت سه روز با حضور نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور انجام شد.

وی اضافه کرد: کمیته ویژه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان در ادامه با حضور نمایندگان استانداری یا فرمانداری های مربوطه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پلیس، ستاد اقامه نماز، شرکت نفت، شبکه بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی انجام می شود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان از مردم خواست هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را از مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی استان به شماره 3000141 پیامک کنند.

استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.

بیش از 41 هزار دستگاه خودرو با 48 هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان فعالیت می کنند که نزدیک به10 درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می شوند.

459 شرکت حمل و نقل بار، 6 پایانه حمل بار، 26 پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و 47 مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان وجود دارد.

استان اصفهان دارای 11 هزار و500 کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

این استان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزادراه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.