| کد خبر: 168254 |

◄ طراحی روشی جدید برای پرداخت قیمت سوخت در جایگاه‌ها

رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور جزئیات طرح جدید پرداخت نرخ بنزین را تشریح کرد و از عدم افزایش قیمت بنزین تا پایان سال خبر داد.

تین نیوز

رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور جزئیات طرح جدید پرداخت نرخ بنزین را تشریح کرد و از عدم افزایش قیمت بنزین تا پایان سال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دانا، ناصر رئیسی‌فرد گفت: برخلاف این نظر وزارت نفت که به دنبال افزایش نرخ بنزین در سال جاری بوده است  تا آخر سال 97 هیچ تغییری در قیمت  بنزین حاصل نمی‌شود.

او تأکید کرد: انجمن جایگاه‌داران سوخت ، مجلس و وزارت نفت همواره مخالف سهمیه‌بندی بنزین در کشور هستند و این موضوع خوشبختانه انجام نمی‌شود چراکه هنوز تبعات سهمیه‌بندی قبلی در کشور پاک نشده است که بخواهیم مجدداً این موضوع را مطرح کنیم.

رئیسی‌فرد تلاش مجلس را یکی از مهم‌ترین عوامل عدم افزایش قیمت سوخت عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون بنزین با کارت سوخت در جایگاه‌ها ارائه می‌شود اما وزارت نفت به دنبال این است که بنزین با کارت‌های شخصی به مردم ارائه شود؛.

رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور از تلاش برای ارائه طرح جدید برای عرضه سوخت خبر داد و گفت: طرح جدید در خصوص نحوه پرداخت است.

او تصریح کرد: کارتی طراحی کرده‌ایم که هم پرداخت را سهل می‌کند و هم چالش بین کارگر و خریدار را به حداقل می‌رساند. به‌طوری‌که شخص تنها با کارت خود وارد جایگاه شده و با آن نیز بنزین خریداری می‌کند و مبلغ نیز از طریق شارژ همان کارت پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.