| کد خبر: 163313 |

برای ایام نوروز 97

پروازهای ویژه در فرودگاه اصفهان برقرارشد

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: 112 سورتی پرواز ورودی و خروجی به صورت فوق العاده ( ویژه) برای ایام نوروز سال 97 در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بر قرار شده است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: 112 سورتی پرواز ورودی و خروجی به صورت فوق العاده ( ویژه) برای ایام نوروز سال 97 در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بر قرار شده است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان، حسن امجدی روز سه شنبه افزود:پروازهای فوق العاده در ایام نوروز از 26 اسفند تا پانزدهم فروردین سال 97 برقرار است.
وی با بیان اینکه از این تعداد پرواز تعداد 84 سورتی پرواز خارجی و 28 سورتی پرواز داخلی است گفت: پروازهای خارجی به مقصدهای آدنا، نجف، تفلیس و دبی و پروازهای داخلی به مقاصد مشهد،کیش و اهواز خواهد بود.
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان همچنین از بهره برداری پروژه های بهسازی مسجد حضرت ولیعصر (عج) این فرودگاه ، گیت های بازرسی جدید سپاه، 12 چشمه سرویس بهداشتی سالن ترانزیت و 13 چشمه سرویس بهداشتی ضلع شرقی سالن عمومی و فضاسازی، گل آرایی و نورپردازی پیاده روهای ضلع شمالی ترمینال پروازهای داخلی برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است. 
این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.