| کد خبر: 154743 |

اطلاعیه ای که دقایقی پس از وقوع زلزله منتشر شد

فرودگاه‎های غرب و جنوب کشور آماده امدادرسانی هستند

با وجود وقوع زمین لرزه شدید ریشتری در مرز ایران و عراق خوشبختانه هیچگونه اختلالی در عملیات فرودگاه‎های کشورمان در غرب و جنوب به وجود نیامده است.

تین نیوز

با وجود وقوع زمین لرزه شدید ریشتری در مرز ایران و عراق خوشبختانه هیچگونه اختلالی در عملیات فرودگاه‎های کشورمان در غرب و جنوب به وجود نیامده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، دقایقی پس از وقوع زلزله در استانهای غربی کشورمان که متاسفانه به کشته و مجروح شدن عده زیادی از هموطنانمان منجر شد، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با انتشار اطلاعیه ای که بازتاب فراوانی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت، از آمادگی کامل فرودگاههای غرب کشور برای ارائه هرگونه امدادرسانی به مناطق زلزله زده خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: پس وقوع این زمینه لرزه در شب گذشته با بررسی دقیق سطوح پروازی، ابنیه، سامانه‎های کمک ناوبری و زیرساخت‎های فرودگاه‎های ایلام، کرمانشاه، همدان، سنندج، ارومیه و اهواز توسط متخصصان فرودگاهی شرایط آنها عادی و عملیاتی گزارش داده شد. به این ترتیب این فرودگاه‎ها آماده خدمت‎رسانی و پشتیبانی از عملیات امدادرسانی هوایی به حادثه دیده‎گان این مناطق هستند.

فرودگاه اهواز خسارت ندید و آماده است

همچنین بنابر اعلام مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان، بر اثر زلزله دیشب هیچ خسارت یا صدمه ای به فرودگاه اهواز وارد نشد و مشکلی در پروازها به وجود نیامد. همچنین پرواز اهواز به تهران شرکت کیش ایر ساعت ١٥ دقیقه بامداد در حال مسافرگیری و پرواز ترکیش ایر از استانبول نیز در حال نزدیک شدن به اهواز بود.

فرودگاه همدان آماده امدادرسانی است

از سوی دیگر، مدیر فرودگاه همدان از آمادگی این فرودگاه برای هرگونه خدمات پروازی جهت امداد رسانی به آسیب دیدگان زلزله اخیر در غرب کشور خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.