| کد خبر: 154404 |

از امروز آغاز شده است

تخریب ساختمان اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی برای تسهیل رفت و آمد در محوطه فرودگاهی مهرآباد

تخریب ساختمان اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران برای تسهیل رفت و آمد در محوطه فرودگاهی مهرآباد از صبح امروز(شنبه) شروع شده است.

تین نیوز

تخریب ساختمان اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران برای تسهیل رفت و آمد در محوطه فرودگاهی مهرآباد از صبح امروز(شنبه) شروع شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ با توجه به حجم بالای ترافیک مقابل ترمینال های 4 و 6 فرودگاه مهرآباد، چند روز پیش تخلیه و تخریب ساختمان اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی در اقدامی تعاملی از سوی اداره کل فرودگاه مهرآباد، اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی و فرماندهی پایگاه بسیج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در دستور کار قرار گرفت که در نهایت، از صبح امروز(شنبه؛ 20 آبان ماه) در راستای رفاه حال مسافرین و تسهیل ترافیک خودرورها مقابل ترمینال 4 و 6 فرودگاه مهرآباد تخریب ساختمان اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی از امروز شروع شد. در واقع، با توجه به افزایش تعداد مسافر و روند روبه رشد تردد خودروها در فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران، نیاز به فراهم آوردن زمینه حمل و نقل هرچه روان تر کاملا احساس می شود؛ چراکه فراهم بودن بسترهای حمل و نقل، جزو لاینفک فرآیند ارائه خدمات عمومی و ارتقای خدمات به مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد است.

نکته قابل تامل اینکه فرماندهی بسیج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این راستا با اقدامی جهادی، با مجموعه همکاری کرد تا بخشی از نیروی انسانی و تجهیزات اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی به محل استقرار بسیج منتقل شوند.

همچنین اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی همکاری موثری را در این باره انجام داد، به نحوی که تا پیش از این 55 نیروی انسانی ساختمان اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی در قالب چهار اداره از فضایی به مساحت حدود 4000 متر مربع و محوطه 2000 متری برخوردار بودند که در راستای در نظر گرفتن رفاه حال مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد تهران به ساختمان جدید، یعنی فضایی حدود نصف مساحت مکان قبلی منتقل شدند. از سوی دیگر، اداره کل فرودگاه مهرآباد تهران نیز نهایت همکاری را در این راستا انجام داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.