| کد خبر: 142484 |

نظر مدیران استارت آپی در مورد نشست روز گذشته اتاق تهران

ظرفیت اقتصاد ایران برای فعالیت فضای استارت آپی بالاست

دیروز وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت دوازدهم به اتاق بازرگانی تهران آمد تا با فعالان بخش خصوصی و تشکل ها و شرکت های استارت آپی گفتگو کند.

تین نیوز

دیروز وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت دوازدهم به اتاق بازرگانی تهران آمد تا با فعالان بخش خصوصی و تشکل ها و شرکت های استارت آپی گفتگو کند. در این جلسه، محمد جواد آذری جهرمی جوان ترین وزیر پیشنهادی کابینه دوازدهم صحبت هایی از اشتغال و کار آفرینی در حوزه فناوری به میان آورد.

به گفته حمید محمدی، در حال حاضر کسب و کارهای موفق در این استارت آپی، رشدهایی در حدود 100، 200 درصدی در سال دارند که نشان می دهد پتانسیل لازم در بازار ایران و شروع و رشد کار استارت آپ ها وجود دارد.

جوان بودن وزیر پیشنهادی ارتباطات در دولت دوازدهم می تواند در بیشتر شدن فضای استارت آپ ها در اقتصاد موثر باشد.

همانطور که رییس اتاق تهران هم عنوان کردند، آقای جهرمی دیدگاه درآمد محور دارند تا دیدگاه هزینه محور. این تفکر می تواند کمک زیادی کند تا نقطه تمرکزشان روی کسب و کارهایی باشد که می توانند تولید درآمد کنند. به این ترتیب تمام اهدافی که رویش تمرکز دارند برمبنای افزایش درآمدزایی و ارزش آفرینی است. این نقطه امید خوبی است. از طرفی هم آقای جهرمی جوان هستند و از این فضا آمده اند.

 ظرفیت اقتصاد ایران برای فعالیت هرچه بیشتر فضای استارت آپی خیلی بالاست. محمدی اضافه کرد: فهمیدن اینکه ایران چه میزان پتانسیل رشد در این بازار را دارد، دیگر نیازی به فکر کردن ندارند.  تنها کافی است نگاهی به سه، چهار سال اخیر داشت و متوجه شد که اقتصاد ایران چه میزان پتانسیل دارد. جمعیت جوان زیاد، اینترنت در حال توسعه و در دسترس و نسبتا ارزان، ضمن اینکه کسب و کارهایی که زیرساخت هایشان را آماده کرده اند، آماده هستند تا رشد بیشتری کنند.

منبع: سایت خبری اتاق تهران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.