| کد خبر: 128032 |

مدیر کل راه آهن یزد اعلام کرد:

رشد ۲۴ درصدی حمل بار در سال ۹۵

مدیر کل راه آهن یزد از کاهش ۱۲ ثانیه ای تاخیر قطارها در راه آهن یزد خبر داد و گفت: روزانه ۷ رام قطار مسافری از مبداء و مقصد یزد با ظرفیت بیش از ۳ هزار نفر تردد می کنند و درمجموع۳۰ رام قطار مسافری با ظرفیت بیش از ۱۳ هزارنفر از محور راه آهن یزد به اقصی نقاط کشوردر تردد هستند.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مصطفی داودی با بیان اینکه سال گذشته با تخلیه و بارگیری ۱۸ میلیون و ۶۸۳هزار تن بار، یکی از بهترین سال های عملکردی راه آهن منطقه یزد رقم خورد، گفت: این اداره کل توانست با تلاش همکاران حدود ۳۵ درصد کل حجم عملیات راه آهن کشور را اجرایی کند .

 

وی بیان داشت: پیشبرد پروژه دوخطه، بازگشایی ۵ ایستگاه، نصب ۱۳ دستگاه سوزن وروانی سیر وحرکت با توجه به تعمیرات و مسدودی خطوط از جمله فعالیت های این اداره کل است .

 

وی با اشاره به تاخیر ۱۲ ثانیه ای حرکت قطار های مسافری این اداره کل خاطر نشان کرد، روزانه ۷ رام قطار مسافری از مبداء و مقصد یزد با ظرفیت بیش از ۳ هزار نفر تردد می کنند که درمجموع۳۰ رام قطار مسافری با ظرفیت بیش از ۱۳ هزارنفر از محور راه آهن یزد به اقصی نقاط کشوردر تردد هستند که تاخیرقطار ها از مبداء یزد وعبوری به ترتیب ۱۲ثانیه و۱۷ دقیقه ثبت شده است.

 

داودی به برنامه ابلاغی وعملکرد راه آهن یزد در سال گذشته اشاره کرد وگفت: در سال ۹۵، نسبت به برنامه ابلاغی راه آهن در تناژبارگیری ۱۶ درصد ودر تناز تخلیه ۲۵ درصد پیشی گرفته ایم وباحمل ۱۴ میلیون و۳۸۵هزارتن مواد معدنی وکنستانتره ودیگر محوله ها به مقاصد کارخانجات ذوب آهن ، فولاد و قسمتی جهت صادرات به بندر عباس، نسبت به سال ۹۴، بالغ بر ۲۴ درصد رشد عملکرد داشته ایم.

 

وی گفت: در تن کیلومتر بار خالص حمل شده نیزبا مقدار ۵ میلیارد و ۱۳۰میلیون تن کیلومتر ودر تناژ تخلیه مقدار ۴ میلیون و ۳۰۰هزارتن، به ترتیب رشد ۲۲و ۸۳ درصدی را شاهد بوده ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.